اوباما به رویکردنظامی اسرائیل درقبال ایران پشت کرد

اوباما به رویکردنظامی اسرائیل درقبال ایران پشت کرد
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:26

العالم - ديپلمات سابق ايراني تاكيد كرد كه باراك اوباما، رييس جمهوري آمريكا، با اعلام مواضع خود در سرزمين هاي اشغالي در واقع در زمينه گزينه نظامي در برخورد با ايران، به رژيم صهيونيستي پشت كرد.

سيد "هادي افقهي" روز پنجشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامي به ادعاهاي باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا و ياوه گويي هاي بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي پاسخ داد.

وی گفت : اوباما ادعا كرده بود كه آمادگي نشستن پاي ميز مذاكره با ايران را دارد اين در حالي است كه چنين ادعايي تنها به منظور فريب افكار عمومي جهاني مطرح مي شود و آمريكا بيش از 30 سال است كه با مردم ايران و انقلاب اسلامي دشمني كرده است.

وي افزود: اگر واقعا آمريكا در ادعاي خود صادق بود، دست از دشمني با مردم ايران و انقلاب اسلامي بر مي داشت و اين بهترين نشان است كه رهبر معظم انقلاب در سخنراني روز اول فروردين ماه 1392 در شهر مقدس مشهد  تبيين كردند.

اين ديپلمات سابق خاطر نشان كرد: رهبر معظم انقلاب، به سخنان و تهديدهاي اوباما و نتانياهو پاسخ و هشدار دادند كه اگر مرتكب هرگونه حماقتي شوند، تل آويو و حيفا با خاك يكسان خواهد شد. رهبر معظم انقلاب اين سخن را بسيار قاطعانه بيان كردند و هر چند مي دانند كه ياوه گويي هايي صهيونيست ها و آمريكايي ها ارزش پاسخگويي ندارد اما مي دانيم كه هشدار رهبر معظم انقلاب جدي است.

سيد هادي افقهي يادآور شد كه اوباما تاكيد كرده است آمريكا خواهان حل مساله اي هسته اي ايران از راه گفت و گو و مذاكرات سياسي است اما در عين حال تصميم گيري درباره چگونگي برخورد رژيم صهيونيستي با برنامه هسته اي ايران را به خود اسرائيلي ها واگذاشت و اين به معناي پشت كردن به عمليات نظامي و ماجراجويي احتمالي اين رژيم است.

21-22:14
26

پربیننده ترین خبرها