تجدید پیمان با انقلاب در مراسم تشییع شهید بحرینی

تجدید پیمان با انقلاب در مراسم تشییع شهید بحرینی
چهارشنبه 7 فروردين 1392 - 21:19

العالم، بحرین - مردم بحرين امروز همزمان با تشییع پيكر شهید "جعفر الطويل" درجزیره ستره با راهپیمایی در مناطق دیگر این کشور با آرمان شهدای انقلاب بحرین تجدید پیمان کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "‫جعفر جاسم علي الطويل" جوان 35 ساله بحريني از اهالي روستاي "ستره" روز دوشنبه 25 مارس 2013 بر اثر تنفس گازهاي سمي كه نيروهاي آل خليفه به داخل منزل وي شليك كرده بودند، به شهادت رسید.

در سلماباد و دیگر مناطق بحرین نیز همزمان، راه پيمايي هایی به نشانه عزاداري و اعلام وفاداري به وي و شهيد "عيسي  قمبر" برگزار شد.

بر اساس اعلام رسمی خانواده شهيد الطويل، وي به دلیل تنفس مقادیر زیاد گاز سمی در روز 14 مارس 2013 دچار وخامت وضعیت جسمانی شد و بعد از 2 روز به بیمارستان منتقل شد.

جمعيت الوفاق بحرين در بيانيه اي اعلام كرد که رژيم بحرين به طور عمد به شليك گازهاي سمي و كشنده به سوي شهروندان بحريني با هدف كشتار آنان ادامه مي دهد و اين اقدامات نشان دهنده طرح هاي خصمانه رژيم ضد مردم بحرين و با هدف انتقام گیری از باورهای سیاسی آنهاست.

شلیک گازهای سمی به داخل خانه های مردم که صحنه های مستندی از این اقدامات ثبت و ضبط شده است، تاكنون جان شمار زيادي از شهروندان بحريني را گرفته است.

مردم بحرین اين گونه اقدامات را نشان دهنده تروريسم دولتي می دانند كه امنيت كشور و شهروندان را به خطر مي اندازد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها