ترکیه و قطر جوانان یمنی را فریب می دهند

ترکیه و قطر جوانان یمنی را فریب می دهند
پنج‌شنبه 8 فروردين 1392 - 14:38

صنعا، العام - به گفتۀ سردبیر روزنامه الجمهور یمن، حکومت های قطر و ترکیه با ترفند های گوناگون تاکنون توانسته 10 هزار جوان یمنی را برای جنگ علیه دولت و مردم سوریه جذب و پس از آموزش به سوریه اعزام کنند.

"عادل بشير" روز پنج شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، افزود: اخبار و اطلاعات رسیده نشان می دهد که اردوگاه هايي در منطقه خولان و الجوف يمن وابسته به اخوان المسلمين وجود دارد که زیر نظر دولت های قطر و ترکیه اداره می شوند.

وي تصریح کرد: حزب اصلاح وابسته به اخوان المسلمين، با حمايت قطر و ترکیه و با سوءاستفاده از عنوان "جهاد"، دفاتر سرّي براي به خدمت گرفتن جوانان يمني و فريب دادن آنها به منظور جنگيدن در سوريه ايجاد كرده است. 

 روزنامه نگار یمنی با اشاره به سکوت مقامات یمنی در قبال این موضوع، گفت: فریب جوانان یمنی از سوی دولت های ترکیه وقطر در مقابل دیدگان مقامات یمن انجام می شود و جوانان بازگشته از اردوگاه های آموزشی اخیرا فاش كرده اند که يك مسئول قطري در بازدید مخفیانه از مناطق الجوف و مارب (یمن) فرم هايي به بهانۀ استخدام نیروی نظامی در قطر توزيع کرده است.

وی تاکید کرد: جوانان یمنی با کسب آموزش های اولیه برای تکمیل آموزش به ترکیه اعزام می شوند و پس از گذراندن دوره تکمیلی زیر نظر افسران ترک، آمریکایی و صهیونیست، برای جنگ با مردم و دولت  سوریه به این کشور اعزام می شوند.

به گفتۀ بشیر، مقامات کاخ سفید، برنامه ریز و هماهنگ کنندۀ جنگ و کشتار مردم بی دفاع سوریه هستند و مقامات ترکیه نیز مسوولیت آموزش و پشتیبانی لجستیک تروریست های اعزامی به کشور سوریه را بر عهده دارند.

در این بین، سران عربستان و قطر نیز مسوولیت تامین مالی کشتار مردم سوریه را به دستور آمریکا عهده دار هستند؛ جنگی که فقط به سود رژیم صهیونیستی و غرب بوده و برای مسلمان و کشورهای منطقه، جز کشتار و نابودی سرزمین ها، دستاورد دیگری ندارد.   

-27-17:41

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها