اعطای جایزه به "مسلمان برتر" در لندن

اعطای جایزه به
پنج‌شنبه 8 فروردين 1392 - 18:46

لندن، العالم - در جشنواره ای که با عنوان"جایزه مسلمان برتر" در لندن برگزار شد، نمایندگان اقلیت مسلمان و شخصیت های سیاسی، پارلمانی و رسانه ای انگلیسی، از نقش سازنده و خدمات ارزنده مسلمانان بریتانیا در زندگی مردم این کشور قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، اعطای جایزه مسلمان برتر، به منظور ایجاد پل ارتباطی میان جامعه انگلیس و مسلمانان، نشان دادن تلاشهای ارزنده مسلمانان این کشور و معرفی چهره واقعی آنها صورت می گیرد. در این مراسم حضار با تاکید بر نقس مثبت مسلمانان انگلیس، تکریم ارزش های اجتماعی را نماد حقیقی و الهام بخش برای نسل های آینده برشمردند.

اين مراسم با حضور 42 متخصص در رده هاي سني مختلف برگزار شد که براي به دست آوردن جوايزي كه به نام دانشمندان مسلمان و شخصيت هاي مذهبي است، با هم به رقابت پرداختند.
هر يك از برگزيدگان و نامزدهای مراسم، داستان موفقيتي دارند كه گوياي اراده قوي و همزيستي مسالمت آميز آنان با دیگران است.
عبدالمجيد سلماس برنده جايزه پزشكي ابن سينا در گفتگو با شبكه خبري العالم گفت: مسلمانان سهم عمده اي در پيشرفت كشور انگلستان داشته اند. مسلمانان آن گونه كه رسانه هاي غربي به دنيا نشان مي دهد، نيستند.
ارتباط به آصف اقبال تعلق گرفت و مورد تشويق زيادي قرار گرفت.
"آصف اقبال" (معلول و ناشنوا) نیز موفق به دریافت جایزه جایزه مسلمان برتر در رشته "توسعه اجتماعی و ارتباط با دیگران" شد و مورد تشويق و تحسين بسیار قرار گرفت. وی كه با زبان اشاره و از طريق مترجم سخن می گفت، به خبرنگار العالم گفت: معلوليت او مشكل بزرگي بوده ولي توانست به موفقيت ها و دستاوردهاي مهمی دست یابد.
اين مراسم در راستاي ارج نهادن به تلاشهاي مسلمانان انگليس در خدمت به جامعه خود برگزار شد، چرا که آنان بخش مهمي از جامعه را تشكيل مي دهند و بايد به نحو شايسته و مثبت با آنان تعامل شود.

MKH-27-19:47

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها