سیاستمدار بحرینی:

امیدی به حل بحران بحرین نیست

امیدی به حل بحران بحرین نیست
شنبه 10 فروردين 1392 - 11:10

العالم، منامه - دبیرکل جمعیت "تجمع دمکراتیک بحرین" گفت:هیچ گونه راه حل سیاسی در آینده کشور به چشم نمی خورد و امیدی به حل بحران نیست.

" فاضل عباس" به شبکه خبری العالم، گفت: وضعیت بحرین به سوی رویارویی واقعی در صحنه مبارزه پیش می رود؛ انقلاب در مسیر واقعی اش در جریان است و مبارزات مردم با هدف تحقق خواسته های مشروع شان همچنان ادامه دارد.

دبیرکل" تجمع دمکراتیک بحرین" تأکید کرد: اما تداوم برخورد امنیتی رژیم آل خلیفه با معترضان و تداوم تظاهرات مردمی نشان می دهد که در آینده نزدیک هیچ گونه امیدی به حل بحران سیاسی نیست.
عباس مذاکره با رژیم آل خلیفه را بیهوده دانست و حمایت نیروهای سیاسی از فعالیت های مردمی را تنها راه دستیابی به حقوق مردم برشمرد.

وی افزود: در روزهای اخیر، من شخصا مورد تهدید سلفی های تکفیری قرار گرفته ام و آل خلیفه هیچ اقدامی برای مقابله با این گروه های تندرو در کشور انجام نمی دهد.

فاضل عباس همچنین به شکایت جمعیت الوفاق علیه وزیر کشور بحرین اشاره کرد و گفت: در حال حاضر جز خواسته های رژیم و طرفدارانش، هیچ گونه قانونی در بحرین وجود ندارد و از قوانین تنها برای فشار آوردن بر مخالفان استفاده می شود و دستگاه قضایی هم فقط مخالفان را تحت تعقیب و پیگرد قرار می دهد و در برابر اقدامات غیرقانونی سردمداران رژیم آل خلیفه واکنشی نشان نمی دهد.

دبیرکل" تجمع دمکراتیک بحرین" در پایان تأکید کرد: رژیم آل خلیفه، به طور علنی برای حمایت های تسلیحاتی از مخالفان مسلح سوری اقدام به جمع آوری کمک های مالی می کند.
29-14:40

پربیننده ترین خبرها