توسل آل خلیفه به اعترافات ساختگی

توسل آل خلیفه به اعترافات ساختگی
دوشنبه 12 فروردين 1392 - 22:36

منامة(العالم)- خواهر یکی از متهمان بحرینی پرونده موسوم به نگهداری "5 تن مواد منفجره"از امکان توسل آل خلیفه به پخش فیلم ساختگی اعتراف های متهمان این پرونده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، انقلابیون بحرینی تاکید کردند که وزارت کشور بحرین با همکاری تلویزیون این کشور، در حال تهیه فیلمی ساختگی از اعترافات بازداشت شدگان پرونده موسوم به 5 تن مواد منفجره هستند و طبق معمول می خواهند این فیلم را پخش کنند.

به گفته انقلابیون بحرینی: حسین العالی یکی از متهمان این پرونده است که برای اعتراف اجباری زیر شکنجه قرار گرفته و به او گفته شده است که یا مقابل دوربین اعتراف کند یا حکم اعدامش صادر می شود.

مقام های رژیم آل خلیفه بازداشت شدگان این پرونده را به نگهداری 5 تن مواد منفجره متهم می کنند؛ اما انقلابیون این اتهام را به طور کامل رد کرده و بی پایه و اساس می دانند.

"ام احمد" خواهر حسین العالی متهم پرونده نگهداری 5 تن مواد منفجره امروز دوشنبه در این خصوص به شبکه خبری العالم گفت: حسین به تازگی با ما تماس گرفت و این خبر را تایید کرد و گفت که آنها را به جای ارجاع به دادگاه، تحت بازجویی قرار داده اند ومقابل معاون قاضی و دوربین، هرگونه ارتباط خود را با این مسئله تکذیب کرده اند.

وی افزود: متهمان از معاون قاضی درباره وکلای پرونده پرسیده اند و او پاسخ داده است که به وکلا خبر داده ایم؛ اما حاضر نشده اند زیرا خواسته اند که کارشناس ویژه مواد منفجره در دادگاه به جای آنها حاضر شود.

ام احمد گفت: برادرم خاطرنشان کرد که سپس آنها را به مکانی برده و خودروهایی به آنها نشان داده شده است که در آنها موادی مشابه مواد شیمیایی وجود داشته و آنها را مجبور کرده اند که اعتراف کنند این مواد مربوط به آنهاست.

وی گفت: حسین با اشاره به این که متهمان به هیچ مسئله ای اعتراف نکرده اند، گفت که ماموران آل خلیفه به آنها گفته اند که یا اعدام و یا به 25 سال حبس محکوم می شوند.

ام احمد افزود: برادرم تاکید کرده است که بی گناه است و حتی اگر به قتل هم تهدید شود به کاری که انجام نداده است، اعتراف نمی کند.

وی در پایان ابراز نگرانی کرد که ممکن است رژیم آل خلیفه برای محکوم کردن متهمان این پرونده فیلمی ساختگی از اعترافات آنها تدوین و پخش کند.
MKH-1-14:41

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها