25 اسیر فلسطینی مبتلا به بیماری سرطان هستند

25 اسیر فلسطینی مبتلا به بیماری سرطان هستند
سه شنبه 13 فروردين 1392 - 08:11

یک گزارش حقوقی رسمی حاکی از تشدید بیماری های مزمن در میان اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در سال های اخیر است، به گونه ای که شمار اسرای مبتلا به بیماری سرطان به سبب عدم ارائه خدمات پزشکی لازم از سوی سازمان زندان های صهیونیستی به 25 نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت امور اسرا دولت حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد که ظهور بیماری های مزمن و ورم های سرطانی در میان اسرا طی دوره اخیر حاکی از وخامت حال اسرای فلسطینی است که بیشتر این بیماری ها اخیرا در میان اسرا مشاهده شده است.
در ادامه این گزارش آمده است که به دنبال مشخص شدن ابتلای اسیر "میسره ابو حمدیه" به بیماری سرطان حنجره که وی را در معرض مرگ حقیقی قرار داده، موجی از ناامنی و اضطراب بر فلسطینیان بازداشت شده حکمفرما شده است.
وزارت امور اسرا خاطر نشان کرد که 21 نفر از اسرای زندان صهیونیستی "ایشل" از شب گذشته در اعتراض به سیاست عدم ارائه خدمات پزشکی مناسب از سوی سازمان زندان های صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده و خواستار آزادی فوری اسرای بیمار و در راس آن ها اسیر "میسره ابو حمدیه" شده اند. این دسته از اسرا همچنین پس از اینکه شامگاه دیروز یکشنبه 31/3/2013 مورد ضرب و شتم شدید زندانبانان صهیونیست قرار گرفتند و به سلول های انفرادی انتقال داده شدند، اعلام کرده که اقدامات اعتراضی خود را از فردا سه شنبه 2/4/2013 شدت خواهند بخشید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها