التهاب انتفاضۀ سوم در زندان های اسرائیل

التهاب انتفاضۀ سوم در زندان های اسرائیل
سه شنبه 13 فروردين 1392 - 16:30

در پی شهادت "میسره ابوحمدیه" اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی، قیام اسیران فلسطینی در داخل زندان های این رژیم، آتش انتفاضه سوم را برافروخته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اسیران فلسطینی در اعتراض به شهادت میسره ابوحمدیه، با زندانبانان درگیر شدند و در این درگیری 30 اسیر فلسطینی زخمی و یک افسر اسرائیلی به شدت مجروح شد.

"عطاالله ابوالسبح" وزیر اسیران و آزادگان فلسطینی اعلام کرد: اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی ابتدا بانگ تکبیر سر دادند و آن گاه شروع به کوبیدن درها نمودند و در پایان با زندانبانان صهیونیست درگیر شدند که این درگیری به زخمی شدن 30 تن از اسیران فلسطینی انجامید.

در این میان مردم فلسطین نیز از شهادت میسره ابوحمدیه در زندان های رژیم صهیونیستی به خشم آمدند و به خیابان ها ریختند و از تشکیلات خودگردان خواستند، به سازمان های بین المللی شکایت کرده و سران این رژیم را به عنوان جنایتکاران جنگی به پای میز محاکمه بکشانند.

این در حالی است که مردم شهر الخلیل، در تظاهرات خود با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

میسره ابوحمدیه، اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان حنجره بود که به سبب اهمال مسئولان زندان در درمان و رسیدگی به او، بیماری حنجره به تمام بدنش سرایت کرده بود و با وجود تلاش سازمان های حقوقی برای آزادی او از زندان، رژیم صهیونیستی از آزادی او سر باز زد، تا این که میسره ابوحمدیه نیز امروز به جمع شهدای فلسطینی پیوست.

26

پربیننده ترین خبرها