رئیس پلیس دبی: کسی نمی‌تواند به ایران حمله کند

رئیس پلیس دبی: کسی نمی‌تواند به ایران حمله کند
سه شنبه 13 فروردين 1392 - 21:21

رئيس پليس دبي، ايران را كشوري بزرگ دانست كه "هيچ كس نمي تواند به آن حمله كند".

به گزارش پايگاه خبري العالم، "ضاحي خلفان" تاكيد كرد: ايران كشوري بزرگ است كه كسي نمي تواند به آن حمله كند و اگر آمريكا بخواهد به بهانه تاسيسات هسته اي ايران ما را به سوی حمله به اين كشور بكشاند، ما در اين مسير حركت نخواهيم نكرد.

وي در ادامه با طرح ادعاي "نگراني كشورهاي حاشيه خليج فارس از برنامه هسته اي ايران"، تشكيل "شوراي عقلا" به منظور تصویب پروتكل هايي جهت تامين امنيت و ثبات خليج فارس و تعيين خط قرمزهايي مورد توافق همگان را خواستار شد.

خلفان در بخش ديگري از اظهارات خود، انقلاب مصر را يك بازي آمريكايي دانست و گفت: پس از آن كه همه طرف ها در متوقف كردن شليك موشك از غزه به اسرائيل ناكام ماندند، اين انقلاب به عنوان قراردادي به منظور تامين امنيت اسرائيل در دستور كار قرار گرفت.

وي افزود: رهبر اخوان المسلمين مي بايست براي متوقف كردن شليك اين موشك ها دخالت مي كرد، به همين سبب قراردادي بسته شد كه انقلاب مصر پيامد آن بود.

رئيس پليس دبي در ادامه ادعا كرد: حسني مبارك، رئيس جمهور مخلوع مصر، از افراد تحت پيگرد اسرائيل بود زيرا او عهده دار فرماندهي حمله به جبهه بارليف و ضرب شست نشان دادن به اسرائيلي ها بود و اسرائيلي ها همواره به انتقام جويي از او مي انديشيدند!

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها