الجزایر دختر قذافی را اخراج کرد

الجزایر دختر قذافی را اخراج کرد
چهارشنبه 14 فروردين 1392 - 17:45

دولت الجزایر، عایشه قذافی دختر معمر قذافی دیکتاتور مقتول لیبی را به خاطر رفتار خشن و روشن کردن آتش در منزل از این کشور اخراج کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، لیبی علیه عایشه که پس از سرنگونی پدرش در سال 2011 و هلاکت همسرش در جریان حمله هوایی ناتو به الجزایر گریخت، حکم بازداشت صادر کرده است.
روزنامه دیلی تلگراف نوشت: الجزایر خاندان قذافی را به عنوان میهمان ریاست جمهوری مورد استقبال قرار داد اما سفیر الجزایر در لیبی ماه گذشته اعلام کرد که بیوه قذافی و سه فرزندش از جمله عایشه از مدتها قبل کشور را ترک کرده اند. 
این روزنامه به نقل از یک منبع دولتی الجزایر افزود: دختر قذافی با نگهبانان منزلی که در آن سکونت دارد با خشونت رفتار کرده و حتی به خاطر بسیاری از مشکلاتش، دولت الجزایر را مورد سرزنش قرار داد.
گفته شده که وی به میزبانش احترام نگذاشته و حتی قاب عکس عبدالعزیز بوتفلیقه رییس جمهور الجزایر را شکست تا جایی که از کشور اخراج و راهی امان پایتخت اردن شد.  

در جنگ میان انقلابیون لیبیایی و دولت قذافی، خانواده هشت نفره وی به صورت کامل از هم پاشید، سه تن از پسران وی کشته، یک تن بازداشت و سه نفر دیگر نیز از این کشور به همراه خواهرشان فرار کردند.

عائشه همسر عبدالله سنوسی رئیس سازمان اطلاعات رژیم قذافی بود که در پس از فرار به موریتانی دستگیر و به این کشور عودت داده شد و اکنون روند محاکمه خود را پشت سر می گذارد.
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها