حماس: رژیم اسراییل مسول شهادت ابوحمدیه است

حماس: رژیم اسراییل مسول شهادت ابوحمدیه است
چهارشنبه 14 فروردين 1392 - 17:45

سخنگوي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) تاكيد كرد كه رژيم اسراييل مسئول شهادت "ميسره ابوحمديه" در زندان هاي اين رژيم است.

به گزارش روز چهارشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، سامي ابوزهري خاطرنشان كرد: حماس رژيم اسراييل را مسئول ايجاد تنش و حمله گسترده به مردم فلسطين مي داند.
وي افزود: يكي از بارزترين جنايت هاي رژيم اسرائيل عليه فلسطينيان، به شهادت رساندن مسيره ابوحمديه ، اسير فلسطيني در زندان اين رژيم است.
ابو زهري گفت: علاوه بر اين جنايت، رژيم اسرائيل حملات گسترده اي عليه فلسطيني ها انجام داد.
وي با تاكيد بر اين كه ما رژيم اشغالگر را مسئول شهادت ابوحمديه مي دانيم، افزود: بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي شهيد ابوحمديه را قاتل و عضو حماس توصيف كرده بود كه اين نشان مي دهد وي را به طور عمد به قتل رسانده اند.

"ميسره ابوحمديه" بامداد روز سه شنبه (13 فروردين ماه 1392)در زندان صهيونيستي "سوروكا" واقع در بئرالسبع به شهادت رسيد.

ابوحمديه 65 ساله يكي از افسران سازمان حفاظت اطلاعات تشكيلات خودگردان فلسطين بود كه اشغالگران صهيونيست او را در بيست و هشتم ماه مي سال 2002 در جريان يورش به كرانه باختري و ويراني مقرهاي امنيتي تشكيلات رام الله به اسارت گرفتند و دستگاه قضايي رژيم صهيونيستي او را به اتهام فعاليت در دوران انتفاضه و كشتن دو صهيونيست به حبس ابد محكوم كرد.

ابوحمديه چهل و سومين اسير فلسطيني است كه به دليل جلوگيري رژيم صهيونيستي از دسترسي به خدمات درماني در زندانهاي اين رژيم شهيد مي شود.

در پي شهادت ابوحمديه اسير فلسطيني در زندان‌هاي رژيم صهيونيستي، موجي از تظاهرات و ناآرامي در زندان‌هاي اين رژيم و مناطق مختلف فلسطيني آغاز شد.
مردم فلسطين امروز با برگزاري تظاهرات خواستار محاكمه سران رژيم صهيونيستي به علت جنايات عليه اسيران فلسطيني شدند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها