حمله به غزه؛ ابراز وجود وزیر دفاع جدید اسرائیل است

حمله به غزه؛ ابراز وجود وزیر دفاع جدید اسرائیل است
چهارشنبه 14 فروردين 1392 - 19:55

تحليلگران نظامي صهيونيست، اقدام اخير نيروهاي نظامي اين رژيم بويژه حمله به مواضع نيروهاي نظامي سوريه و حمله هوايي شب گذشته (سه شنبه 13 فروردين 92) به نوار غزه را بيانگر سياست جديد ارتش صهيونيستي در زمان موشه يعلون وزير جنگ اين رژيم در كابينه جديد توصيف كردند.

به گزارش روز چهارشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، وزير جنگ رژيم اسرائيل كه تنها چند هفته از فعاليت او در اين وزارتخانه مي گذرد، گفته است: سياستي كه تل آویو در زمان وي در پيش خواهد گرفت، پاسخ فوري به هر طرفي است كه حاكميت اين رژيم را نقض كند و بر اين اساس عامل حمله را نابود، خواهيم كرد.

وي با بیان اینکه: حمله اخير تانك هاي اسرائيلي به پايگاه نظامي سوريه كه يك گشتي اسرائيلي را در منطه "تل الحزقه" هدف قرار داد، به معني تمايل رژيم صهيونيستي به ورود به جنگ داخلي سوريه نيست، گفت: هيچ گونه حمله عمدي يا سهوي به نيروهاي خود را هرگز ناديده نمي گيريم و پاسخي قاطع به آن خواهيم داد.
وزير جنگ رژيم صهيونيستي در كنفرانسي مطبوعاتي افزود: به مصلحت اين رژيم است كه از دستيابي حزب الله و گروه های مسلح تندرو فعال در سوريه به سلاح شيميايي جلوگيري كند.

وي در صفحه شخصي خود در شبكه اجتماعي تويتر نیز نوشت: سياست اسرائيل در قبال غزه مبتني بر عدم تكرار وضعيت گذشته يعني شليك خمپاره و موشك از اين منطقه به شهرك هاي جنوب اسرائيل است و بر هيمن اساس هرگز اجازه نخواهيم داد از اين منطقه به سوي اسرائيل به صورت مداوم موشك شليك شود.

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها