هشدار در باره تشدید جنایت صهیونیستی علیه غزه

هشدار در باره تشدید جنایت صهیونیستی علیه غزه
پنج‌شنبه 15 فروردين 1392 - 08:46

العالم - دولت مردمی فلسطین در غزه نسبت به عواقب و پیامدهای حملات سه شنبه شب جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق ساحلی نوار غزه به شدت هشدار داد.

این در حالی است که صهیونیست ها قبلا گروه های مقاومت را نسبت به واکنش به حملات احتمالی برحذر داشته بودند. الازهر نیز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه با صدور بیانیه ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد حملات مجدد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه توافقنامه به امضا رسیده میان گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی تحت نظارت مصر در ماه نوامبر سال گذشته را در معرض خطر قرار داده است.

در ادامه این بیانیه تشریح شده که تلاش های رژیم صهیونیستی برای فرار به جلو و پنهان کردن جنایت هایش علیه ملت فلسطین در بازداشتگاه ها و کرانه باختری از طریق تشدید جنایت ها علیه ساکنان نوار غزه، اقدام همیشگی صهیونیست های غاصب و بیانگر نگرانی های گسترده آن ها نسبت به نزدیک بودن قیام و خیزشی همه جانبه و فراگیر علیه آن است.

دولت فلسطین گروه های مقاومت فلسطین در غزه را به آماده باش کامل برای مقابله با طرح ها و اقدامات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی فراخواند که همواره تلاش می کند تا با ارتکاب جنایتی جدید، افکار عمومی را نسبت به دیگر جنایت هایش منحرف کند.

بیانیه مذکور از طرف مصری به عنوان ناظر امضای توافقنامه آرام سازی اوضاع خواست اقدامات و تحرکاتی فوری را به منظور توقف جنایت های دشمن صهیونیستی و واداشتن آن به بندهای این توافقنامه انجام داده و تلاش های گسترده ای را برای حل و فصل پرونده اسرای اعتصاب غذا کننده فلسطینی در زندان های صهیونیستی که در اوضاع سخت و ناگواری به سر می برند، صورت دهد.

تهدیدهای رژیم صهیونیستی

این در حالی است که دشمن صهیونیستی پس از امضای توافقنامه آرام سازی اوضاع با جنبش حماس پس از 8 روز جنگ خونین در ماه نوامبر سال گذشته، از این جنبش خواست مانع از موشک اندازی فعالان و گروه های فلسطینی از نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی شود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا از شلیک دو گلوله خمپاره از نوار غزه به سمت مناطق جنوبی سرزمین های اشغالی خبر داده و در گفتگو با رادیو عبری زبان تشریح کرده که این دو گلوله خمپاره به شهرک صهیونیست نشین "سدیروت" واقع در منطقه النقب غربی اصابت کرده و خسارت یا تلفاتی در پی نداشته است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه هشدار داد که رژیم صهیونیستی هرگونه حمله به سرزمین های اشغالی را پاسخ خواهد داد و به هیچ وجه به هیچ طرفی اجازه نمی دهد به سمت مناطق صهیونیست نشین تیراندازی کرده یا موشک شلیک کند.

"موشه یالون" در بیانیه ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته به نوار غزه حمله کرد، زیرا ما مسئولیت شلیک هرگونه موشکی از نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی را متوجه جنبش حماس می دانیم و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم کسی به سمت مناطق صهیونیست نشین موشک شلیک کند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه 3 مرتبه نوار غزه را مورد حمله قرار دادند، این نخستین حمله جنگنده های صهیونیستی به این باریکه از زمان امضای توافقنامه آرام سازی اوضاع با گروه های مقاومت در ماه نوامبر گذشته است.
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها