درگيري راننده های ترانزیت اردني با نيروهاي امنيتي

درگيري راننده های ترانزیت اردني با نيروهاي امنيتي
پنج‌شنبه 15 فروردين 1392 - 13:41

العالم - يك راننده معترض اردني روز گذشته (چهارشنبه) با خودروي خود ، تعدادي از نيروهاي امنيتي و انتظامي اردن را در مركز شهر امان پايتخت اين كشور زير گرفت.

به گزارش روز پنجشنبه پايگاه خبري شبكه العالم به نقل از قدس پرس ، اين اقدام راننده اردني ، در جريان تجمع اعتراض آميز جمعي از رانندگان خودروهاي حمل و نقل عمومي (کامیون و اتوبوس) كه در خطوط خارجي كار مي كنند ، در مقابل ساختمان مجلس اين كشور صورت گرفت.

مركز اطلاع رساني وابسته به مديريت امنيت عمومي اردن در بيانيه اي اعلام كرد كه 11 نفر از نيروهاي امنيتي و انتظامي در نتيجه اقدام يكي از رانندگان خودروهاي حمل و نقل عمومي فعال در بخش خطوط خارجي دچار جراحت شدند و راننده خودرو پس از اين اقدام ، فرار كرد.

در اين بيانيه خاطرنشان شده است: صاحبان وسايل نقليه عمومي ترانزیت، از سه روز پيش براي مطالبه اجراي اصلاحات اداري درخصوص ورود آنان به خاك عربستان ، مقابل ساختمان مجلس در امان تجمع كرده اند.

مركز اطلاع رساني وابسته به مديريت امنيت عمومي اردن همچنين تصريح كرد: در جريان تجمع روز چهارشنبه گروهي از تجمع كنندگان از جمله راننده اي كه با خودروي خود به جمع نيروهاي امنيتي و انتظامي وارد شد و درصدد زخمي كردن آنان برآمد ، با خودروهاي خود به بستن خيابان اصلي اين منطقه اقدام كردند تا از حركت كليه خودروها در اين خيابان جلوگيري كنند.

زماني كه نيروهاي امنيتي اردن تلاش كردند تا راننده ها را از اين اقدام منع كنند، یکی از آنان در صدد زير گرفتن نيروهاي امنيتي بر آمد و پا به فرار گذاشت و پس از آن گروهي از تحصن كنندگان به نيروهاي امنيتي حاضر در محل ، توهين كردند كه درگيري هايي نيز روي داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها