فراخوان جنبش جهاد اسلامی برای انتفاضۀ مردمی

فراخوان جنبش جهاد اسلامی برای انتفاضۀ مردمی
پنج‌شنبه 15 فروردين 1392 - 18:35

العالم، غزه - عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستاربرگزای نشستی ملی و تدوین برنامه ای برای آغاز انتفاضه مردمی در مقابل جنایت اسرائیل شد.

"احمد المدلل" پنج شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: مذاکره با دشمن اسرائیلی هیچ نتیجه ای نداشته است و آغاز انتفاضۀ مردمی ضروری است.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی شهادت "میسره ابوحمدیه" اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان در زندان های رژیم صهیونیستی را نشانه پرونده سیاه دشمن صهیونیستی و جنایات بی شمار علیه مردم فلسطین دانست.

المدلل با اشاره به این که هم اکنون یکصد اسیر  فلسطینی در زندان های اسرائیل با خطر مرگ مواجه هستند، تصریح کرد: هر یک از فلسطینی ها باید انتفاضه را آغاز کند؛ ما از برادران فلسطینی خود در کرانه باختری رود اردن خواستیم که انتفاضه را آغاز کنند.

وی تاکید کرد: مقدمات انتفاضه سوم پس از شهادت "عرفات جرادات " در یکی از زندان های اسرائیل فراهم شده بود اما برخی افراد معلوم الحال مانع آغاز انتفاضه شدند. 
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: ما از ابتدا اعلام کردیم تا زمانی که دشمن صهیونیستی به جرایم و جنایاتش ادامه بدهد، آتش بس هیچ معنا و مفهومی ندارد و باید انتفاضه را در کرانه باختری و غزه و زندان های اسرائیلی آغاز کرد.
به گفتۀ المدلل، تشکیلات خودگردان فلسطین باید از مزیت ارتقای جایگاه فلسطین در سازمان ملل متحد استفاده کند و امت اسلامی نیز باید به کمک ملت فلسطین بشتابد.
وی در پایان تاکید کرد: با توجه به حمایت آمریکا و غرب و بی توجهی سازمان های حقوق بشری، محاکمه سران جنایتکار اسرائیل در محاکم بین المللی قابل تحقق نخواهد بود.

پربیننده ترین خبرها