فراخوان جهانی برای همبستگی با علمای زندانی عربستان

فراخوان جهانی برای همبستگی با علمای زندانی عربستان
جمعه 16 فروردين 1392 - 14:58

جنبش یاران 14 فوریه بحرین در بیانیه‌ای با اشاره به فعالیتهای بین المللی برای همبستگی با علمای بازداشت شده عربستان، امروز را "جمعه همبستگی با آیت الله نمر و علامه العامر" اعلام کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، در این بیانیه آمده است: جنبش یاران انقلاب 14 فوریه برای قدردانی از تاریخ مبارزات این دو عالم و فقیه و مفسر قرآن و خدمات آنان، از مردم بحرین دعوت می کند امروز پس از نماز جمعه در فعالیتها و تظاهرات و راهپیمایی‌ها شرکت کنند.
در بخش دیگری از این بیانیه در حمایت از آیت الله نمر تأکید شده است: ما امروز در برابر این فقیه بزرگ که از انقلاب ملت ما حمایت و مواضعی اصولی و انقلابی در قبال مسأله ما اتخاذ کرد، مسئولیتی تاریخی داریم.
جنبش یاران 14 فوریه همچنین از گروه‌های سیاسی دیگر مانند جمعیت عمل اسلامی (امل) و ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه به دلیل دعوت از مردم برای شرکت در فعالیتها و مراسم امروز قدردانی کرد.
این جنبش با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در کشورهای مختلف مانند تجمع فعالان مقابل سفارت عربستان در لندن در حمایت از آیت الله نمر و علامه العامر خاطرنشان کرد، هفته همبستگی با این دو عالم با فعالیت‌های گسترده و پاسخ هایی از سوی مراجع دین و حوزه‌های علمیه در ایران، لبنان و عراق همراه شده است.

پربیننده ترین خبرها