علی رغم تاکید مصر

اسرائیل: کشتی سلاح متعلق به ما نبود!!

اسرائیل: کشتی سلاح متعلق به ما نبود!!
جمعه 16 فروردين 1392 - 17:19

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروی دریائی مصر روز پنج‌شنبه یک کشتی حامل اسلحه را متوقف و اعلام کرد که این کشتی از بندر ایلات راهی یکی از کشورهای آفریقایی بود که پس از ورود به آب‌های سرزمینی مصر توقیف شد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه، ییگال پالمور سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل با ادعای اینکه ما هیچ اطلاعی درباره این کشتی نداریم، گفت این کشتی از بندر ایلات و هیچ بندر دیگری در اسرائیل حرکت نکرده بود!!
این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌های اسرائیلی که از توقیف کشتی حامل تسلیحات ساخت این رژیم به وحشت افتاده بودند روز پنج‌شنبه اعلام کردند که مصر یک کشتی ایرانی حامل 40 تن تسلیحات را توقیف کرده است، خبرسازی که به نظر می‌رسد بیشتر به منظور فرار از واقعیتی دیگر دارد.
علی‌رغم تکذیب مقامات رژیم صهیونیستی، مسئولان امنیتی مصر تاکید کردند که یک کشتی دارای محموله تسلیحاتی را که وارد آبهای سرزمینی این کشور شده بود، متوقف و همه سرنشینان آن را بازداشت کردند .
آنها با بیان اینکه این کشتی از بندر ایلات اسرائیل حرکت کرده بود و راهی کشور آفریقائی توگو بود، اعلام کردند: پرچم یک کشور آفریقائی روی دکل این کشتی نصب شده بود و نیروی دریائی مصر این کشتی را که مسیر خود را گم کرده بود، متوقف کردند .
مسئولان امنیتی مصر درباره محموله این کشتی گفتند: این کشتی دارای 14 سرنشین و 105 جعبه حاوی اسلحه و مهمات مختلف بود. مسئولان امنیتی مصر اعلام کردند که این کشتی تا تکمیل شدن تحقیقات اجازه حرکت نخواهد داشت .
رژیم صهیونیستی یکی از بزرگ‌ترین طرف‌های معاملات غیرقانونی سلاح در جهان به شمار می‌رود و برای بسیاری از گروه‌های مسلح در آفریقا تسلیحات گوناگون ارسال می‌کند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها