احتمال دست داشتن اخوان در آتش سوزی دادگاه

احتمال دست داشتن اخوان در آتش سوزی دادگاه
جمعه 16 فروردين 1392 - 23:05

در پی آتش سوزی در دادگاه جنوب "باب الخلق" در قاهره، برخی طرف ها به سبب آتش گرفتن پرونده خیرت الشاطر همراه شمار دیگری از پرونده ها، اخوان المسلمین را عامل این آتش سوزی دانستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دادستان کل مصر، ادعای سوختن پرونده های مهم مربوط به وقایع انقلاب مصر در این آتش سوزی را تکذیب و تاکید کرد که از پرونده های سوخته، نسخه های الکترونیکی وجود دارد که بر روی رایانه های دادستانی نگهداری می شود، بنابراین سزاوار است که رسانه ها در اطلاع رسانی دقیق تر عمل کرد و از شایعه پراکنی بپرهیزند.

در این میان شماری از اعضای گروه معروف به نمایندگان راه سرخ، تحقیقات درباره آتش سوزی دادگاه جنوب قاهره در "باب الخق" و بازرسی محل آتش سوزی را آغاز کردند و در بازرسی های اولیه مشخص شد که 90 درصد پرونده ها، طعمه آتش شده اند با این حال از نسخه های آتش گرفته، میکروفیلم هایی در اختیار دادگاه جنوب قاهره است.

آتش سوزی در دادگاه باب الخلق، طبقه سوم این ساختمان را به طور کامل طعمه آتش کرد و شماری از پرونده های مربوط به اخوان المسلمین به ویژه پرونده ای مربوط به خیرت الشاطر معاون رهبر این گروه و همچنین تحقیقاتی مربوط به حماده المصری فعال سیاسی مصری و همچنین پرونده های مربوط به شماری از سران رژیم سابق، در این حادثه سوخت.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها