رسوایی جدید؛ تجاوز شاهزادگان سعودی به دختران

رسوایی جدید؛ تجاوز شاهزادگان سعودی به دختران
شنبه 17 فروردين 1392 - 09:57

سخنگوی جنبش اصلاح در عربستان از علما و رسانه‌های وابسته به خاندان آل‌سعود خواست در خصوص پرونده ربوده شدن دختران در این کشور و تجاوز به آنها به دست برخی اعضای خاندان حاکم، حقیقت را بگویند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم "سعد الفیقه" اظهار داشت: موضوع ربودن یک دختر عربستانی با تهدید سلاح از سوی برخی اعضای خاندان حاکم و تجاوز به وی، از ماجرای تجاوزها در این کشور پرده برداشت.
الفقیه تأکید کرد: ربودن و تجاوز به دختران در عربستان هزاران بار اتفاق افتاده است.
وی با بیان اینکه حکومت سعودی افراد متجاوز را برای دست زدن به این اقدامات تشویق کرده، افزود: برخی از اعضای خاندان حاکم از مصونیت ویژه برخوردارند، که این امر آنها را برای هتک حرمت زنان تشویق می‌کند، چرا که هیچ مجازاتی در انتظار آنها نیست.
این فعال معارض عربستانی از مردم این کشور دعوت کرد در برابر ظلم این افراد قیام کنند، و برای متوقف کردن و محاکمه آنها در دادگاه‌های بین المللی به دلیل اقدامات تجاوزکارانه‌شان ضد ملت، به صورت جدی وارد عمل شوند.
اخیرا منابع سعودی اعلام کرده‌اند که یکی از افراد خاندان حاکم به نام "فهد بن خالد آل سعود" دختری را با تهدید سلاح ربوده و سپس او را مورد آزار جنسی قرار داده است.
این منابع خاطرنشان کردند، فهد بن خالد پس از ربودن این دختر در شهر ساحلی "جده" مدعی شده است که این اقدام را در حالت مستی انجام داده.
در این ماجرا یکی از نگهبانان نیز با گلوله این شاهزاده سعودی از ناحیه کتف مجروح شده است.
منابع سعودی تأکید کردند، پلیس پس از ورود به داخل یکی از ویلاهای فهد در جده، این دختر را در آنجا یافت.
با این حال پلیس دختر عربستانی را به اتهام مسائل غیراخلاقی بازداشت و شاهزاده سعودی را آزاد کرد.

پربیننده ترین خبرها