سوء استفاده صهیونیست ها از اسرا در آزمایش ها

سوء استفاده صهیونیست ها از اسرا در آزمایش ها
شنبه 17 فروردين 1392 - 13:58

العالم، بیروت - يكي از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين از سوء استفاده تحقیقاتی صهیونیستها ها از اسرای فلسطینی در زندان ها خبر داد و خواستار آغاز تحقیق در این باره شد.

" ابو وسام محفوظ " روز شنبه در گفت وگو با شبکه العالم با اشاره به "سیاست قتل عمد" اسرای فلسطینی در زندانهای رژيم صهيونيستي، این رژیم را مسئول شهادت "ميسره ابو حمديه" دانست و همه گروه هاي فلسطيني را برای مقابله با رژیم صهیونیستی به وحدت و يكپارچگي فرا خواند.

"مسیره ابوحمدیه " که رژیم صهیونیستی وی را به زندان ابد محکوم کرده بود، به دلیل ممانعت این رژیم از درمان وی که مبتلا به سرطان بود به شهادت رسید.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: رژيم صهیونیستی از سال 1967 با در پيش گرفتن سياست اهمال و بي توجهي به سلامت اسيران، 305 نفر را به شهادت رسانده است.
وي افزود: از تشكيلات خودگردان فلسطين خواسته ايم درباره ابهامات موجود و شرايطي كه ابوحمديه در آن به شهادت رسيده است، تحقيقات کاملی انجام دهد؛ اطلاعات و گزارش هايي وجود دارد كه نشان مي دهد اين شهيد و بسياري از شهداي اسير در معرض آزمايش هاي مختلفي قرار داشته اند.
"ابو وسام محفوظ" خواستار حمایت همه جانبه فلسطینی ها از موضوع اسرا به عنوان مسئله محوري و ملي فلسطين شد و افزود: مقاومت بايد علیه اقدامات تجاوزكارانه رژيم صهيونيستي كه هر روز بر اثر آن شماري از فلسطيني ها به شهادت مي رسند، موضع گيري كند.
وسام تاكيد كرد: گروه هاي فلسطينی بايد در برابر تداوم تجاوزگري هاي رژيم صهيونيستي موضع يكپارچه و مستحكمي اتخاذ كنند و مانع از تجاوزگري هاي آشكار اين رژيم علیه ملت فلسطين شوند.
5-19:09

پربیننده ترین خبرها