اولتیماتوم حامیان شیخ نمر به آل سعود

اولتیماتوم حامیان شیخ نمر به آل سعود
يکشنبه 18 فروردين 1392 - 17:27

العالم - يك گروه هكر به نام "مجاهدون الاحرار" پايگاههاي اينترنتي پليس منطقه الشرقيه، دادستاني الباحه و شوراي شهر در استان الدقيق عربستان را هك كردند.

به گزارش روز يكشنبه پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم،هكرها با صدور بيانيه اي اعلام كردند: اين اقدام در پاسخ به اتهام محارب بودن به "آیت الله شیخ نمر آل نمر" روحاني مخالف آل سعود، احتمال صدور حكم اعدام براي وي و فيلتر كردن شماري از پايگاه هاي اطلاع رساني مستقل مانند "احرار الحجاز" و "مرآه الجزيره" انجام شده است.
در اين بيانيه آمده است: اين اقدام هشداري به رژيم آل سعود و تشويق آن به فيلترنكردن پايگاههاي اينترنتي مستقل و آزادسازي زندانيان به ويژه 18 زنداني كه به دروغ به جاسوسي متهم شده اند، مي باشد. 
اقدام مزبور كه تحت عنوان دفاع از آزادي اطلاع رساني صورت گرفت، شعارش در مرحله اول، آزادي اطلاع رساني، آغاز سقوط آل سعود است.  
صادركندگان اين بيانيه تهديد كردند اگر مسئولان سعودي از آزادي شيخ النمر خودداري كنند، اطلاعاتي را كه دارند، در پايگاههاي اينترنتي منتشر خواهند كرد.
گروه "مجاهدون الاحرار" پيشتر توانسته بود پايگاههاي اينترنتي دادستاني جازان و وزارت تامين اجتماعي عربستان سعودي را هك كند.

مرداد ماه سال 1391 نیروهای امنیتی سعودی با حمله مسلحانه به اتومبیل "آیت الله شیخ نمر آل نمر" پس از مجروح کردن وی، او را ربوده و به مکان نامعلومی انتقال دادند.

هنگام تعقیب خودرو شیخ نمر به سوی وی تیراندزای شد، که در نهایت پس از برخورد این خودرو به دیوار یکی از منازل و مجروحیت شیخ نمر، وی را بازداشت کردند.

پربیننده ترین خبرها