تبلیغ شبکه سعودی برای "صلح" با صهیونیستها

تبلیغ شبکه سعودی برای
دوشنبه 19 فروردين 1392 - 09:47

شبکه سعودی العربیه پس از معرفی یک فلسطینی مقیم آمریکا به عنوان کسی که 3 دخترش در حمله صهیونیستها به غزه کشته شده، تأکید کرد که این فرد به دلیل دعوت به "صلح" (با رژیم صهیونیستی) نامزد دریافت جایزه نوبل شده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت شبکه سعودی العربیه نوشت: عزالدین ابوالعیش پزشک فلسطینی که 3دخترش به ضرب گلوله ارتش "اسرائیل" کشته شدند تأکید دارد که نباید از یهودیان متنفر بود؛ این امر موجب شده است تا وی نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شود.
ابوالعیش که العربیه وی را استاد دانشکده پزشکی دانشگاه "تورنتو" معرفی کرد، به این شبکه سعودی گفت؛ همچنان آماده است حتی به کسانی که منزلش را در غزه با گلوله تانک هدف قرار داده و 3دخترش را کشته‌اند خدمات درمانی ارائه کند.
وی برای توجیه این ادعای خود، ادامه داد: "اسرائیل" می تواند بکشد، بسوزاند و ویران کند؛ ولی تنها راه شکست خوردن نفرت و کینه است و من اجازه نمی‌دهم که اینگونه شکست بخورم .. انسان نباید اجازه دهد که بیش از یک بار قربانی شود.
تبلیغ شبکه سعودی العربیه برای ابوالعیش و تفکرات وی مبنی بر کوتاه آمدن در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، درحالی است که وی اخیرا به دلیل نوشتن کتابی تحت عنوان "متنفر نیستم" نامزد دریافت جایزه نوبل شده است.
بلژیک نیز برای تبلیغ مواضع "ابوالعیش" در حمایت از رژیم صهیونیستی به بهانه "قدردانی از تلاشهای وی در ارائه خدمات انسانی و تحول جوامع" به او عنوان شهروند افتخاری داده و وی را "سرباز صلح" نامیده است.!
تلاش العربیه برای تبلیغ صلح با رژیم صهیونیستی از طریق مصاحبه با اینگونه افراد درحالی است که جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به ویژه ساکنان غزه همچنان ادامه دارد.
رژیم صهیونیستی در جریان حمله به غزه در اواخر سال 2008 و اوایل سال 2009 مناطق مسکونی و خانه‌ها را با انواع بمب‌های ممنوع از جمله فسفر سفید هدف قرار داد.
بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین در این جنگ که 22 روز طول کشید، ۱۳۱۴ فلسطینی شهید شدند.  ۴۱۲ نفر از این شهدا کودک بودند.

پربیننده ترین خبرها