سردرگمی رژیمی صهیونیستی از حملات سایبری

سردرگمی رژیمی صهیونیستی از حملات سایبری
دوشنبه 19 فروردين 1392 - 21:58

دمشق، العالم - یکی از کارشناسان فناوری اطلاعات و اینترنت گفت: حملات سایبری به وب سایت های مهم و رسمی رژیم صهیونیستی ثابت کرد که شالوده این رژیم از تارهای عنکبوت نیز سست تر است.

"محمد شعبان" روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، اظهار داشت: حمله به پایگاه های الکترونیکی رژیم صهیونیستی که از روز شنبه آغاز شده، حملات  برنامه ریزی شده از سوی گروهی موسوم به "انونیموس" است که اقدام خود را واکنش در برابر محدود کردن آزادی ها و تعصبات مذهبی رژیم صهیونیستی دانسته است.

وی با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی به علت ناتوانی در مقابله با این حملات از دیگر کشورها کمک خواسته است، افزود: تعداد زیادی از هکرهای عرب در اقدامی هماهنگ توانستند با هک کردن سرورها (مراکز اطلاعات الکترونیکی) رژیم صهیونیستی در تل آویو، تعداد زیادی از این مراکز را از کار بیندازند که مهم ترین آن سرور ارتباطی  بود و در نتیجه ارتباطات تل آویو در روز شنبه بیش از 12 دقیقه قطع بود.

شعبان خاطرنشان کرد: هکرها توانستند چندین حساب بانکی مهم صهیونیست ها را هک کنند و این حساب ها همچنان غیرفعال است و هزاران صفحه کاربران شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر وابسته به سازمان های امنیتی رژیم صهیونیستی که بسیار مهم بوده، از جمله صفحه یکی از خاخام های صهیونیست هک شده است.

وی تاکید کرد: نکته مهم این عملیات، متوقف کردن فعالیت تعداد زیادی از پایگاه های اینترنتی دولتی صهیونیست هاست که مهم ترین آن پایگاه کنست است که روز شنبه با حمله این هکرها به طرز تعجب برانگیزی هک شد.

شعبان با اشاره به این که حمله سایبری به رژیم صهیونیستی در روز شنبه از چند  منظر حایز توجه است، گفت: نکته اول این که مانند جنگ 33 روزه بار دیگربه همه دنیا ثابت شد که ساختاررژیم صهیونیستی از تارهای عنکبوت هم سست تر است، زیرا شبکه اینترنتی تل آویو در اثر این حملات قطع و حساب های بانکی بسیاری از صهیونیست ها هک و به دنبال آن بازار بورس تل آویو نیز فلج شد.
وی ادامه داد: نکته دوم آن که این عملیات تاکنون متوقف نشده وهنوز هم ادامه دارد و بسیاری از پایگاه های اینترنتی رژیم صهیونیستی از بین رفته است.

این کارشناس فناوری اطلاعات تاکید کرد که در روزهای آتی شاهد ارایه اسناد بسیار مهمی از برخی صهیونیست ها خواهیم بود که در توییتر و فیسبوک  صفحه  شخصی دارند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی به صراحت اعتراف کرده که در معرض حملات شدید سایبری قرار گرفته و در اثر این حملات، خدمات اینترنت در تل آویو کاملا مختل شده به حدی که درخواست کمک این رژیم در زمان فعلی نمی تواند فایده ای برای صهیونیست ها داشته باشد.

هکرها توانستند از طریق حملات سایبری چندین پایگاه اینترنتی برجسته رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اینترنتی دولت، وزارت دفاع، آموزش و اطلاعات، بازار بورس، دادگاههای رژیم اسرائیل، پلیس تل آویو، حزب کادیما و بانک بیت المقدس و تعدادی از وزراتخانه های رژیم صهیونیستی را هک کنند.

AM – 07 – 23:55

 

پربیننده ترین خبرها