بازداشت كودكان در بحرين شدت گرفته است

بازداشت كودكان در بحرين شدت گرفته است
پنج‌شنبه 22 فروردين 1392 - 20:01

با وجود گزارشهای متعدد در خصوص بدرفتاري با بازداشت شدگان در بحرین و محروم بودن آنها از ابتدايي ترين حقوق انساني، رژيم آل خليفه بازداشت مردم و به ويژه كودكان را افزايش داده است.

به گزارش روز پنجشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، به دنبال افزایش بازداشت ها در بحرين "حسن حبيل احمد علي" (17 ساله) روز 7 فوريه 2013 ميلادي هنگام بازگشت به منزل در منطقه البلاد القديم بازداشت و توسط نيروهاي رژيم شكنجه و سپس به دادستاني تحويل داده شد .. دادگاه نيز اتهامات وزارت كشور را تاييد و بر اساس آن عليه وي حكم صادر كرد.      
خانواده وي به همين دليل خواستار ترك تحصيل وي از دبيرستان شدند چون بر اساس قوانين آل خليفه، دانش آموزان زنداني حق شركت در امتحانات مدارس و دانشگاهها را ندارند.

ماموران آل خليفه روز هشتم آوريل همچنين يك كودك را كه سوار بر دوچرخه، پلاكاردي تحت عنوان پايداري با خود حمل مي كرد مورد ضرب و جرح قرار داده و چند ساعت بازداشت كردند. نیروهای امنیتی به خانواده وي كه خواستار آزادي فرزندشان شده بودند بدرفتاري و توهين كردند.
همچنين اطلاعي از محمد عبدالله سلمان (25 ساله) كه روز هشتم آوريل 2013 در منطقه الدير بازداشت شد، در دست نيست و خانواده وي تاكنون نتوانسته اند درباره علت بازداشت و مكان آن اطلاعاتي به دست آورند.  
نيروهاي رژيم بحرین منزل سلمان را با خشونت مورد بازرسي قرار داده و به اعضاي خانواده وي توهين كردند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها