روزی که هیتو جان سالم به در بُرد

روزی که هیتو جان سالم به در بُرد
جمعه 23 فروردين 1392 - 16:26

سايت خبري "عربي پرس" اعلام کرد: غسان هیتو نخست وزیر ائتلاف ملی سوریه که همراه گروهی از تروریست ها مخفیانه وارد شهر سراقب استان ادلب در غرب سوریه شده بود ، از سوء قصد جان سالم به در برد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم این پایگاه خبری در ادامه به نقل از منابع نزدیک به گروه های مسلح نوشت که یک بمب قوی در یک دستگاه خودروی گردشگری در شهر سراقب که غسان هیتو روز یکشنبه وارد آن شده بود، کشف شد و به نظر می رسد که این بمب برای ترور هیتو دراین خودرو جاسازی شده بود.

منبعی در گردان "توحید" ارتش آزاد سوریه اعلام کرد: محافظان غسان هیتو در خیابانی که هیتو باید از آن می گذشت، یک بمب قوی را که در یک دستگاه خودروی بدون پلاک جاسازی شده بود، کشف کردند.

این منبع افزود: اعضای مسلح جبهه النصره گردان توحید را از خنثی کردن بمب یا دور کردن خودرو منع کردند و اعلام کردند که این خودرو برای اجرای حمله انتحاری نزدیک یکی از ایست های بازرسی ارتش نزدیک اریحا بمب گذاری شده است ولی سرانجام پس از مدتی مشاجره این خودرو از خیابان محل پارک به مکانی دیگر منتقل شد.

گفتنی است که برنامه برای ترور سران گروه های مسلح در سوریه ادامه دارد و سه هفته پیش نیز سرهنگ فراری ریاض الاسعد در شهر میادین بر اثر انفجار خودرویش یک پای خود را از دست داد.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها