هنيه هشدار داد:

خاورميانه درمعرض توطئه عادي سازي روابط با اسراييل

خاورميانه درمعرض توطئه عادي سازي روابط با اسراييل
جمعه 23 فروردين 1392 - 19:25

نمايندگان زن جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) در مجلس قانونگذاري مراسمي را در شهر غزه براي حمايت از اسرا و تأكيد بر نقش زنان در مقابله با رژيم صهيونيستي برگزار كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم،اسماعيل هنيه نخست وزير منتخب فلسطين در غزه دراين مراسم اعلام كرد كه منطقه خاورميانه با توطئه "عادي سازي روابط با اسرائيل" مواجه است و امت اسلامي و عربي بايد با اين توطئه مقابله كنند.

هنيه گفت: توطئه اي براي عادي سازي روابط با اسرائيل و جلوگيري از تحقق آشتي ملي فلسطين در حال اجرا است كه بايد با اين توطئه مقابله كرد .
هدي نعيم نماينده حماس در مجلس قانونگذاري فلسطين در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: اولين پيام اين مراسم آنست كه ملت فلسطين همچنان از اسراي شجاع خود دفاع مي كند و از هيچ تلاشي براي آزادي آنها دريغ نخواهد كرد .
نعيم افزود: پيام دوم خطاب به رژيم اشغالگر صهيونيستي است . اين رژيم بايد بداند هر چقدر فلسطيني ها را تحت فشارهاي بيشتري بگذارد، آنها مصمم تر از قبل در مسير مقاومت حركت  و شهداي بيشتري را در راه خدا و آزادي اسرا تقديم خواهند كرد.
شركت كنندگان در اين مراسم از گروه هاي فلسطيني خواستند كه رژيم صهيونيستي را براي آزادي اسراي فلسطيني و خروج از فلسطين اشغالي زيرفشار بگذارند.
يك شهروند زن فلسطيني در مصاحبه با گزارشگر العالم گفت: رژيم صهيونيستي بايد بداند كه ملت فلسطين مسجد الاقصي و اسراي خود را هرگز فراموش نخواهد كرد و براي دفاع از آنها آماده تقديم شهداي بيشتري است .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها