دیوار بی اعتمادی به آل خلیفه به اوج رسیده است

دیوار بی اعتمادی به آل خلیفه به اوج رسیده است
شنبه 24 فروردين 1392 - 21:46

العالم، بحرین - رئیس شورای مشورتی جمعیت الوفاق بحرین، افزایش جدی نقض حقوق بشر در این کشور را باعث تشدید بحران بی اعتمادی مردم به رژیم آل خلیفه دانست.

" جمیل کاظم " در گفتگو با شبکه خبری العالم، تصریح کرد: کودتای رژیم حاکم علیه قانون اساسی، تحمیل احکام به مردم و نقض آشکار حقوق بشر (به استناد گزارش سازمان های بین المللی به ویژه در دو سال اخیر) به تشدید فضای بی اعتمادی بین مردم و رژیم منجر شده است.

 

رئیس شورای مشورتی جمعیت الوفاق بحرین، هدف از احضار فعالان راهپیمایی اعتراضی روز گذشته علیه برگزاری مسابقات فرمول-1 و بازجویی از آنها را تلاش برای در تنگنا قرار دادن انقلابیون بحرین دانست و گفت: بیش از دو سال است که گزینه امنیتی، به تنها گزینه رژیم در برابر مردم تبدیل شده و این امر اقتصاد و ثبات کشور را به شدت متزلزل کرده است.


کاظم در بخش دیگری از سخنان خود خواهان حضور شفاف رژیم در گفت وگو با مخالفان شد و تصریح کرد: مشکل واقعی بین اکثریت سیاسی انقلابی و رژیم حاکم است نه بین انقلابیون و گروه های هوادار رژیم.
 

رئیس شورای مشورتی جمعیت الوفاق بحرین ضمن تاکید بر تشدید موارد نقض حقوق بشر در این کشور -به ویژه بعد از جنبش 14 فوریه- گفت: حل و فصل بحران پیچیده این کشور نیازمند راه حل های ریشه ای سیاسی، قانونی و اتخاذ تدابیر فوری است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها