اسرائيل تروريست ها را در جولان مستقر مي كند

اسرائيل تروريست ها را در جولان مستقر مي كند
شنبه 24 فروردين 1392 - 23:03

دمشق، العالم - یک کارشناس سیاسی سوری از طرح صهیونیست ها برای استقرار عناصر مسلح سوری در بلندی های جولان با هدف خروج نیروهای بین المللی و ایجاد منطقه حائل در سوریه خبر داد.

" معد محمد " در مصاحبه با شبکه خبری العالم، گفت: بازداشت یک جاسوس اسرائیلی در نزدیکی سواحل طرطوس ثابت می کند که اسرائیل از ابتدا در بحران سوریه دست دارد؛ اسرائیل تلاش می کند که جولان را از نیروهای بین المللی تخلیه و گروه های مسلح تروریست را جایگزین آنها کند تا حزب الله لبنان و ارتش سوریه را زیر فشار بگذارد.


کارشناس سیاسی سوری، افزود: مساله وابسته بودن جبهه النصره به القاعده فقط آن تبلیغ می شود که ارتش آزاد سوریه مردمی و غیرافراطی جلوه داده شود، در حالی که ارتش آزاد سوریه نه مردمی است و نه معتدل.

 

محمد، گفت : اسرائیل تصورمی کند که با ایجاد جبهه ای جدید می تواند ارتش سوریه را مشغول درگیری های حاشیه ای کند و از مبارزه با گروه های مسلح فعال در داخل کشور بازدارد و بدین ترتیب فشارهایی را که ارتش بر گروه های مسلح وارد می کند، کاهش دهد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که پس از تیراندازی به سوی نیروهایش در بلندی های اشغالی جولان، مناطقی از خاک سوریه را زیر آتش توپخانه گرفت. ارتش این رژیم اعلام کرد که هیچ یک از نیروهایش در این تیراندازی مجروح نشدند و سازمان ملل متحد را از این موضوع مطلع کرده است.

 

در حالی که سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که محل تیراندازی ناشناخته است و معلوم نیست که آیا تیراندازی عمدی بوده یا نه، یکی از فرماندهان میدانی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهایش محل دقیق آتش را هدف قرار داده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها