سیاست شکست خورده مخالفان در ونزوئلا

سیاست شکست خورده مخالفان در ونزوئلا
يکشنبه 25 فروردين 1392 - 19:54

يك استاد دانشگاه دیپلماتیک کاراکاس، سیاست های شکست خورده انریکه کاپریلس نامزد مخالفان در ونزوئلا را دلیل اقبال مردم این کشور به نیکولاس مادورو معاون پیشین هوگو چاوز دانست.

"ریمون قبشی" در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: نیکولاس مادورو، رئیس جمهور موقت تاکید کرده که سیاست های هوگو چاوز رئیس جمهور فقید ونزوئلا را ادامه خواهد داد.


این استاد دانشگاه در ونزوئلا با اشاره به دستاوردهای چاوز برای این کشور تاکید کرد که سیاست های چاوز، درهای همکاری با همه جهان را به سوی ونزوئلا گشوده است.


قبشی مخالفان را فاقد برنامه های روشن دانست و تاکید کرد: مخالفان تابع سیاست هایی هستند که در اروپا و آمریکا شکست خورده است، از این رو اکثر مردم ونزوئلا به مادورو رای خواهند داد.


وی تصریح کرد: ناظران مستقل بین المللی از روند برگزاری انتخابات ابراز رضایت کرده اند.

 

انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا صبح یک‌شنبه به وقت محلی آغاز شد. نیکولاس مادورو معاون هوگو چاوز رئیس جمهور فقید ونزوئلا و کفیل ریاست جمهوری، به عنوان نامزد حزب حاکم؛ و انریکه کاپریلس نامزد مخالفان در این انتخابات به رقابت می پردازند.

 

شمار افراد حائز شرایط برای شرکت در انتخابات 19 میلیون نفر اعلام شده است و انتظار می رود 70 تا 80 درصد آنان در این انتخابات مشارکت کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها