نماینده لبنانی خواستار پاسخ قاطع به تروریست ها شد

نماینده لبنانی خواستار پاسخ قاطع به تروریست ها شد
دوشنبه 26 فروردين 1392 - 18:28

العالم - نماینده مجلس لبنان از دولت و ارتش این کشور خواست که به گلوله باران منطقه هرمل لبنان توسط تروریست های در حال جنگ در سوریه، پاسخ قاطع و جدی بدهند.

"غازی زعیتر" روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، وجود هرگونه فعالیت به نفع طرف های بحران در سوریه در منطقه الهرمل لبنان را تکذیب و کشته و زخمی شدن شدن تعدادی از لبنانی ها را در اثر این عملیات تروریستی محکوم کرد.
زعیتر افزود: این اولین بار نیست که روستاهای لبنان در معرض حمله موشکی برخی گروههای مسلح تروریستی وابسته به مخالفان سوری، جبهه النصره یا القاعده که در برخی کشتزارهای نزدیک مرز لبنان مستقر هستند، قرار می گیرند.
وی ادامه داد: موضع دولت لبنان، دوری از بحران سوریه است و باید با هوشیاری بیشتر اقدام کنیم زیرا در معرض حملات گروههای مسلح قرار داریم.

نماینده مجلس لبنان همچنین خواستار حمایت مردم منطقه هرمل از سوی ارتش و دولت لبنان شد.

زعیتر تاکید کرد که مردم هرمل متعهد به رعایت سیاست نظام لبنان در زمینه عدم مداخله در بحران سوریه هستند، اما در عین حال هشدار داد که در صورت کوتاهی دولت لبنان در حمایت از مردم هرمل، اهالی این منطقه مجبور به دفاع از خود هستند.
وی این ادعا که گلوله باران هرمل از سوی ارتش سوریه و به منظور مقابله با حمله گروههای مسلح تروریستی به مراکز و پایگاههای ارتش سوریه بوده را تکذیب کرد.    
به گزارش خبرنگار العالم، یک شهروند لبنانی در حمله موشکی گروههای مسلح سوری به شهر مرزی الحوش در لبنان و شهروند دیگر در جریان حمله موشکی مشابه به شهر مرزی القصر لبنان کشته و شماری نیز زخمی شدند.
این دو شهر در شمال شرق لبنان و در نزدیکی مرز لبنان با استان حمص سوریه واقع هستند. 

 MKH-14-23:35
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها