هلاکت 22 شبه نظامی طالبان در افغانستان

هلاکت 22 شبه نظامی طالبان در افغانستان
سه شنبه 27 فروردين 1392 - 08:26

طالبان هم‌زمان با فرا رسیدن فصل بهار و شروع عملیات بهاره آنها برای هدف قرار دادن مراکز دولتی و نظامی، خود هدف قرار گرفته و تلفات سنگینی را متحمل شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم در حالی که نیروهای ارتش افغانستان به صورت آماده‌باش کامل در آمده تا با هر گونه حمله احتمالی شبه‌نظامیان طالبان مقابله کنند، نیروهای ویژه این کشور در چند منطقه وارد عمل شده و موفق شدند ضرباتی را به آنها وارد کنند.
بر اساس این گزارش؛ مقامات افغان اعلام کردند که در عملیات نیروهای امنیتی افغان برای دستگیری یک فرمانده طالبان در شرق افغانستان 22 شبه‌نظامی طالبان کشته شدند.
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس گزارش داد که این حمله نیروهای امنیتی افغان در منطقه "باتی کوت" در ولایت ننگرهار رخ داد جایی که یک تیم از کماندوهای افغان به محله‌ای برای دستگیری یک رهبر طالبان حمله کردند.
طی این حمله شبه‌نظامیان به سوی نیروهای امنیتی افغان تیراندازی کردند که به دنبال درگیری و تیراندازی‌ها 22 شبه‌نظامی طالبان کشته شدند.
این در حالی است که گزارش شده است که در این حمله هیچ یک از نیروهای امنیتی افغان و یا غیرنظامیان کشته یا زخمی نشدند.
به تازگی گزارش شده که ارتش افغانستان تلاش دارد تا با شناسایی، دستگیری و یا قتل رهبران، فرماندهان و مفتیان طالبان، دامنه حملات شبه‌نظامیان را کاهش دهد و با نابودی آمران آنها، عملاً کادرهای پایه‌ای آنها را از بین ببرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها