رژیم صهیونیستی: می‌توانیم به تنهایی به ایران حمله کنیم

رژیم صهیونیستی: می‌توانیم به تنهایی به ایران حمله کنیم
سه شنبه 27 فروردين 1392 - 16:57

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم می‌تواند به تنهایی تأسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، درحالیکه رژیم صهیونیستی در آخرین حملات خود ضد مقاومت در منطقه تحت محاصره غزه، فقط 8 روز دوام آورد؛ "بنی گانتز" در جدیدترین اظهارات خود مدعی شد که ارتش این رژیم می‌تواند پایگاه‌ها و تأسیسات هسته‌ای ایران را بدون کمک دیگران هدف قرار دهد.
روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" در سایت خود به نقل از گانتز درباره غزه نیز نوشت: در صورت از سرگیری شلیک شلیک موشک، ارتش حملات خود را به غزه دوباره آغاز می‌کند و آن را گسترش می‌‌دهد.
این ادعا درحالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی پس از جنگ 8 روزه غزه که خود این رژیم آغازگر آن بود، پس از احساس ناتوانی در برابر حملات موشکی مقاومت، مجبور شد به صورت کاملا خفت بار به آتش بس تن بدهد.
ناکارآمدی سامانه‌های ضد موشکی رژیم صهیونسیتی که با سرمایه گذاری و حمایتهای گسترده آمریکا در مناطق مختلف اراضی اشغالی فلسطین نصب شده است، بار دیگر در جریان این جنگ اثبات شد.
گانتز در این سخنان خود که بیشتر به نظر می‌آید به هدف دادن اطمینان خاطر به شهرک نشینان صهیونیست مطرح شده است، با وجود تشدید تظاهرات اعتراض آمیز و درگیری شهروندان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، مدعی شد که این رژیم با انتفاضه سوم مواجه نخواهد شد.

پربیننده ترین خبرها