بازداشت 4 دانش آموز بحرینی

بازداشت 4 دانش آموز بحرینی
چهارشنبه 28 فروردين 1392 - 23:12

العالم - نيروهاي آل خلیفه با یورش به مدرسه "جابریه" بحرین، ضمن سرکوب اعتراض مسالمت آمیز دانش آموزان این مدرسه، چهار دانش آموز دیگر را بازداشت کردند.

"عطیه"، دانش آموز بحرینی روز چهارشنبه در تماس تلفنی با شبکه العالم، ضمن بیان جزئیات حادثه روز گذشته مدرسه جابریه در منطقه ماحوز بحرین، گفت: دانش آموزان این مدرسه در حال برگزاری راهپیمایی مسالمت آمیز در حیاط مدرسه برای آزادی "حسن رضا حمیدان" دانش بازداشت شده این مدرسه بودند که مزدوران رژیم آل خلیفه با گازهای سمی و گلوله های ساچمه ای به دانش آموزان این مدرسه حمله کردند.


 
وی با تاکید بر اتهامات ساختگی علیه "حسن رضا حمیدان" دانش بازداشت شده بحرینی از سوی رژیم آل خلیفه، افزود: سنگ تنها وسیله دفاعی بود که ما در این تظاهرات به کار بردیم.

 

عطیه اتهامات مطرح شده علیه دانش آموزان این مدرسه را تکذیب کرد و اظهار داشت: ما کلاس ها را تعطیل نکرده ایم بلکه مسئولان مدرسه ما را مجبور به ترک مدرسه و رفتن به منزل کردند.


وی تصریح کرد که نیروهای آل خلیفه تاکنون 6 دانش آموز از جمله 4 دانش آموز 17 و 18 ساله از اهل ستره و دو دانش آموز 19 ساله از شهر حمد این مدرسه را بازداشت کرده اند.
14:40         14/04/   

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها