گردان هاي سرّي "اسرائيل" در كشورهاي عربي

گردان هاي سرّي
جمعه 30 فروردين 1392 - 11:33

مسئول فرهنگي جمعيت مبارزه با صهيونيسم با انتقاد از كشورهاي عربي به سبب به كارگيري شركت هاي امنيتي بيگانه، آن ها را گردان هاي سري و جاسوسان آموزش ديده رژيم صهيونيستي دانست.

علي حتر روز پنج شنبه در گفت و گو با شبكه العالم، به كارگيري اين گونه شركت ها را نه تنها يكي از جنبه هاي عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي، بلكه به مثابه همكاري مستقيم با اين رژيم براي تحقق اهداف آن در منطقه به شمار مي رود.

مسئول فرهنگي جمعيت مبارزه با صهيونيسم گفت: شركت امنيتي جي 4 اس، در اسرائيل از جايگاه ويژه اي برخوردار است و در بسياري از عمليات ويژه تجسسي كه با مجوز كشورهاي عربي صورت مي گيرد، شركت دارد.

وي افزود: اين شركت و شركت هاي مشابه آن، خطري افزون تر از خطر اشغالگري و عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي براي كشورهاي عربي دارند اين در حالي است كه افراد بانفوذ، حاكمان و برخي از مقامات عرب اقدام به دعوت اين گونه شركت ها به كشورهاي عربي و اسلامي و به كارگيري آن ها مي كنند.

اين مسئول جمعيت مبارزه با صهيونيسم تاكيد كرد: نمي توان به اين گونه شركت ها، به عنوان شركت هاي امنيتي نگريست، زيرا آن ها در واقع گردان هاي سري اسرائيل هستند كه تحت نام هاي مختلف فعاليت مي كنند. آن ها به نيابت از موساد اسرائيل، اسيران فلسطيني را با ابزار خود شكنجه مي كنند و عناصر اين شركت ها افرادي آموزش ديده و سازمان يافته هستند كه ماموريت هاي محول از سوي رژيم صهيونيستي را در كشورهاي مختلف و حتي در آمريكا اجرا مي كنند.

وي خاطر نشان كرد: اين شركت ها حتي براي رسيدن به مقامات ارشد كشورها، از طريق زنان و جاسوسي درباره آنان، ابزارهايي در اختيار دارند.

روزنامه الاهرام مصر يك ماه پيش نامه درخواست دولت مصر از آمريكا براي حمايت از نظام مصر در قبال تعهد به حمايت از اسرائيل را علني كرد.

علي حتر سپس از كشورهاي عربي به سبب شانه خالي كردن از مصوبه تحريم شركت ها و كشورهاي همكاري كننده با رژيم صهيونيستي انتقاد كرد و آن ها را رژيم هايي در خدمت منافع رژيم صهيونيستي دانست كه با راهبردهاي خود كشورهاي عربي را اشغال و منابع و ثروت هاي اين كشورها را چپاول مي كنند.
گفتني است كه انجمن ها و سازمان هاي حقوقي مغربي به تازگي با برپايي تظاهرات، اخراج شركت "جي 4 اس" اسرائيل از مغرب و جلوگيري از هرگونه فعاليت اين شركت در مغرب را خواستار شدند.

"جي 4 اس" يكي از شركت هاي خصوصي خدمات امنيتي است كه در اسرائيل فعاليت مي كند و عهده دار تامين تجهيزات لازم براي پست هاي بازرسي اسرائيلي و شهرك هاي صهيونيست نشين است. اين شركت همچنين در زندان هاي رژيم صهيونيستي و در خصوص اسير كردن فلسطيني ها فعاليت مي كند. تامين تجهيزات مراكز پليس رژيم صهيونيستي در كرانه باختري و برخي مراكز بازجويي و بازداشت كه به شكنجه اسيران فلسطيني معروف هستند، نيز به عهده اين شركت امنيتي است.

18-19:06
26

پربیننده ترین خبرها