حمله دوباره تروریست های سوری به خاک لبنان

حمله دوباره تروریست های سوری به خاک لبنان
شنبه 31 فروردين 1392 - 22:30

العالم - چند روز پس از حمله موشکی از خاک سوریه به روستایی مرزی در لبنان که 3 کشته به همراه داشت، گروه هاي مسلح سوري مجددا 2 موشك به روستاي مرزي «القصر» لبنان واقع در منطقه "سهلات الماء" شليك كردند.

به گزارش شبكه خبري العالم، منابع امنيتي تاكيد كردند كه شليك اين دو موشك فقط خسارتهاي مادي برجاي گذاشته است. گروه هاي مسلح چند روز پيش هم به خاک لبنان چندین موشک شليك کردند که بر اثر آن 3 غيرنظامي لبناني كشته و جمعي ديگر زخمي شدند.

از سوي ديگر ساكنان منطقه مرزي «هرمل» واقع در شمال شرق لبنان نيز پيامهاي هشدار آميزی مبني بر حمله به مدارس و مساجد منطقه خود دريافت كردند.

اخبار رسیده حاكي از آن است كه اهالي اين منطقه امروز در تلفن هاي همراه خود پيامهايي تهدیدآمیز مبني بر گلوله باران مدارس از سوي ارتش آزاد سوریه دريافت كردند؛ ارسال این پیام ها از سوی ارتش آزاد پس از آن صورت می گیرد که این گروهک تروریستی در حومه القصير در حمص سوریه متحمل خسارات سنگینی شده است.

گروه هاي مسلح سوری از جمله جبهه تروريستي "النصره" در بيانيه اي تاكيد كردند كه با شليك موشكهاي زمين به زمين و استفاده از توپ و تانك، درگيري را به قلب لبنان، بمباران منطقه الهرمل و روستاهاي اطراف آن، بعلبك، حومه جنوبي، اللبوه، العين و غيره خواهند كشيد.

عناصر وابسته به ارتش آزاد سوریه همچنین لبنانی ها را به انجام عملیات در خاک این کشور تهدید کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها