صهیونیستها: نخواستیم موشکها را رهگیری کنیم !

صهیونیستها: نخواستیم موشکها را رهگیری کنیم !
يکشنبه 1 ارديبهشت 1392 - 11:16

اصابت سه موشک به بندر ایلات در فلسطین اشغالی، بار دیگر ذهن شهرک نشینان صهیونیست را در خصوص ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین مشغول کرد؛ رسانه های صهیونیستی برای توجیه این موضوع به دروغ پردازی متوسل شدند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی گفت: "بندر ایلات هدف حملات موشکی قرار گرفت .. ساعت نه سی دقیقه بامداد گروهی که خود را مجلس شورای مجاهدین می نامد، بندر ایلات را از منطقه ای در صحرای سینا با موشکهای گراد هدف قرار داد".
این گزارشگر افزود: "یک هفته پیش ارتش اسرائیل، سامانه گنبد آهنین را در کوههای ایلات مستقر کرد".
وی برای توجیه ناکارآمدی این سامانه مدعی شد: "با آغاز حملات موشکی، سامانه راداری گنبد آهنین موشکهای مهاجم از سوی صحرای سینا را شناسایی کرد و آژیر خطر را به صدا درآورد، اما قرار برآن شد که موشکهای تامر به کار رفته در گنبد آهنین بسوی موشکهای دشمن شلیک نشود". !!
"دانی دانون" معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص حملات موشکی اخیر به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "ما برای پیشگیری از تکرار این حوادث با طرفهای ذیربط در مصر و اردن گفت وگو کردیم".
گزاشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی ادامه داد: "مسؤولان فرودگاه ایلات با در نظر داشتن احتمال تکرار حملات موشکی، برای مدتی این فرودگاه را تعطیل کردند".
شهردار ایلات درباره پیامدهای این حمله گفت: "ایلات یک شهر توریستی است. حملات موشکی به این شهر ضربه سختی به شریان اقتصادی این شهر وارد می کند". 

پربیننده ترین خبرها