نماینده سوری: ائتلاف غربی - عربی شکست خورده

نماینده سوری: ائتلاف غربی - عربی شکست خورده
يکشنبه 1 ارديبهشت 1392 - 15:11

عضو مجلس سوريه تاكيد كرد، ائتلاف غربي - عربي دشمنان سوريه امروز در مقابل ارتش اين كشور شكست خورده است، و دير يا زود به این شكست اذعان خواهد كرد.

"عمار الاسد" روز يكشنبه در مصاحبه با شبكه العالم گفت: ارتش سوريه از ابتداي بحران مانند سپر محكمي براي ميهن بوده و در مبارزه با افراد مسلح از هيچ تلاشي فروگذار نكرده و بسياري از نيروهاي خود را فدا كرده است؛ اين اقدام در چارچوب ماموريت هاي قانوني ارتش در مقابله با جنگ تمام عياري است كه از دو سال پيش سوريه را هدف قرار داده است.

وي افزود: محور شرارت امروز در برنامه ريزي خود براي تجزيه سوريه و ضربه زدن به وحدت ملي و هدف قرار دادن همه چيز در سوريه با شكست مواجه شده است، چرا كه ارتش این کشور در كمين آنها است و تا به شكست كشاندن آخرين تروريست به مبارزه ادامه خواهد داد.

عمار الاسد تأکید کرد: دشمنان سوريه از ابتداي بحران همه تلاش خود را براي اعزام افراد مسلح و قاتلان و فراهم كردن پوشش رسانه اي براي آنها با پول هاي نفت به كار گرفته اند، اما آنها امروز به بن بست رسيده و در سردرگمي شديدي به سر مي برند.

عضو مجلس سوريه خاطرنشان کرد: آنها به ريختن خون سوري ها اکتفا نكرده اند و هر روز در صدد بحراني تر كردن اوضاع در اين كشور هستند تا شايد به خيال خود برگ برنده يا دستاورد يا موفقيتي بدست آورند.

وي با بيان اين كه در حال حاضر ائتلاف غربي عربي تلاش مي كند روحيه مزدوران خود را در ميدان نبرد بالا ببرد، افزود: قبلا كنفرانس به اصطلاح دوستان سوريه با حضور 130 كشور برگزار مي شد اما كنفرانس اخير تنها با ده كشور تشكيل جلسه داد و اين بدان معنا است كه برخي احساس كرده اند كه شكست خورده و به هيچ نتيجه اي نرسيده اند.

عمار الاسد اظهار داشت: سوريه تصميمي در سطح رهبري سياسي، نظامي و مردمي، براي سركوب و شكست كامل تروريسم اتخاذ كرده است از سويي هر زمان كه مخالفان داخلي و منتقدان دخالت خارجي به فرايند گفتگو نزديك مي شوند، ائتلاف غربي - عربي دشمنان سوريه تلاش مي كند در برابر گفت وگو و روند آشتي مانع و مشكل ايجاد كند.

این نماینده سوری نشست هاي به اصطلاح دوستان سوريه را كم اهميت دانست و تاكيد كرد كه اين نشست ها سودي براي آنها نخواهد داشت و جنايات و ظلم و ستم آنها عليه مردم ، باعث تحكيم وحدت ملي در سوريه مي شود.

-20-23:36

پربیننده ترین خبرها