ردپای وزرای بحرینی در حمله به مدارس

ردپای وزرای بحرینی در حمله به مدارس
يکشنبه 1 ارديبهشت 1392 - 17:59

نيروهاي رژيم بحرين در تازه ترين اقدام جنايتكارانه خود با هماهنگی وزير آموزش و پرورش با حمله به دو مدرسه پسرانه "الجابريه" و "النويدرات" تعدادي از دانش آموزان را مجروح كردند.

"حسن المرزوق" معاون دبيركل جمعيت ملي دموكراتيك بحرين روز يكشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: نيروهاي رژِيم آل خليفه با هماهنگی وزير آموزش و پرورش و وزير كشور امروز به مدرسه پسرانه الجابريه كه سن دانش آموزان آن كمتر از 17 سال است حمله كردند؛ و در اين حمله تعدادي از دانش آموزان از ناحيه سر مجروح شدند. نيروهاي رژيم همچنين به مدرسه النويدرات يورش بردند.

المرزوق اظهار داشت: سركوب دانش آموزان ادامه دارد و آمبولانس ها همچنان مجروحان را به بيمارستان منتقل مي كنند. سركوب تنها چيزي است كه رژيم آل خليفه به آن معتقد است.
عضو ارشد جمعيت ملي دموكراتيك بحرين با اشاره به خوي جنایتکارانه رژيم آل خليفه افزود: تاكنون كسي نديده است كه وزير آموزش و پرورش كشوري در سركوب دانش آموزان همدستي كند.
المرزوق تصريح كرد: رژيم حاكم از زمان تلاش براي فراهم كردن مقدمات مسابقات فرمول يك تاكنون 60 شهروند بحريني را كه در ميان آنان كودكان نيز وجود دارند، بازداشت كرده است و بسياري نيز به دست نيروهاي امنيتي مجروح شده اند.
وي اظهار داشت: رژيم با برگزاري مسابقات "فرمول يك " و تشديد سركو ب مردم مي خواهد به جهان چنين وانمود كند كه بحرين امن و آرام است؛ در حالي كه شهروندان بحريني هر روز با گازهاي سمي خطرناك سركوب مي شوند و حتي منازل آنان نيز از حملات نيروهاي امنيتي در امان نيست .
المرزوق با اشاره به بازداشت زنان به دست نیروهای امنیتی، خاطرنشان کرد: نيروهاي امنيتي اخيرا دو دختر را نزديك محل برگزاري مسابقات فرمول يك بازداشت كردند .  

وي تصريح كرد:رژيم حاكم از مسابقات اتومبيلراني فرمول يك براي پنهان كردن چهره خود سوء استفاده مي كند و با برگزاري اين مسابقات مي خواهد اينگونه وانمود كند كه امنيت در بحرين برقرار است و مردم از همه حقوق خود برخوردارند در حالي كه واقعيت خلاف اين است.

Fz-20-11:52

پربیننده ترین خبرها