عضو اخوان حملات موشكي به صهیونیستها را تقبيح كرد!

عضو اخوان حملات موشكي به صهیونیستها را تقبيح كرد!
سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 - 16:35

عضو حزب آزادي و عدالت مصر (شاخه سياسي اخوان المسلمين) شليك موشك از صحراي سينا به منطقه "ايلات" در اراضی اشغالی فلسطین را تقبيح كرد.

"عبدالظاهر مفيد" دبير فرهنگ سازي سياسي حزب آزادي و عدالت مصر روز سه شنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم، شليك موشك از صحراي سينا به منطقه ايلات در سرزمين هاي اشغالي را غيرقابل قبول خواند و آن را در چارچوب توطئه عليه جايگاه مصر ارزيابي كرد.

رژیم صهیونیستی چهارشنبه 28 فروردين 1392 از اصابت 2 موشک به منطقه ایلات در اراضی اشغالی فلسطین خبر داد و اعلام کرد که این موشکها از سینا شلیک شده است.

عبدالظاهر مفید افزود: مصر از جايگاهش در منطقه و جهان بويژه بعد از انقلاب واقف است اما برخي تلاش مي كنند كه ملت مصر را از دستاوردهاي انقلاب 25 فوريه تهي كنند.

دبير فرهنگ سازي سياسي حزب حاكم آزادي و عدالت مصر خاطرنشان كرد: انقلاب معكوسي از طريق توطئه هاي داخلي و خارجي در جريان است و كساني كه موشك ها را از صحراي سينا به منطقه ايلات شليك كردند؛ بخشي از اين توطئه هستند.

عبدالظاهر مفيد گفت: "اسرائيل" و همه مخالفان ارتقاي بين المللي جايگاه مصر در تلاش هستند كه دستاوردهاي انقلاب اين كشور را از بين ببرند ولي ما در راستاي تكميل انقلاب خود در مسير محافظت از روابط با ملت هاي همجوار بويژه فلسطين كه از دهه هاي طولاني به خاطر اشغالگري رنج مي برد، حركت مي كنيم.

به دنبال شليك موشكها از منطقه سينا در مصر كه سامانه به اصطلاح گنبد آهنين اين رژيم نتوانست آنها را هدف قرار دهد، روزنامه صهيونيستي "جروزاليم پست" نوشت: "اسرائيل براي شروع هر نوع عملياتي در زمينه مبارزه با تروريسم در اراضي مصر در شك و ترديد است".

پربیننده ترین خبرها