دستاوردهای نظامی ایران و تأمل صهیونیستها

دستاوردهای نظامی ایران و تأمل صهیونیستها
چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 13:40

دستاوردهای ایران در زمینه صنایع دفاعی از جمله سامانه های موشکی مختلف و پهپادهای پیشرفته که در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد، کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی را به تأمل واداشته است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، گزارشگر کانال دو تلویزیون رژیم اشغالگر در این خصوص تصریح کرد: ایران در مراسم روز ارتش اسرائیل را هدف قرار داد.
نیروهای مسلح ایران به ویژه نیروی هوایی اقتدار خود را در این روز به نمایش گذاشت.
وی گفت: ایران با به نمایش گذاشتن دستاوردهای مختلف در زمینه صنایع دفاعی، خود را برای رویارویی با خطراتی که برنامه هسته ای اش را تهدید می کند آماده می کند.


تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات سردار  فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در این زمینه پخش کرد.
وی گفت: ما ادعاهای اسرائیل را فریادهای برخواسته از رعب و ترس می دانیم. اگر اسرائیل مرتکب خطایی شود پس از آن دیگر اسرائیلی بر روی نقشه سیاسی جهان وجود نخواهد داشت.


گزارشگر اسرائیلی افزود: ایران در روز ارتش، پهپاد ساخت صنایع دفاعی خود را به نمایش گذاشت. بر اساس اظهارات مسؤولان ایرانی این پهپاد با قابلیت حمل موشک قادر است خود را به هدفهای دوردست برساند، بدون آن که توسط سامانه های راداری شناسایی شود.


وی ادامه داد: ایران همچنین از دو نمونه هواپیمای تصویربرداری با کنترل از راه دور رونمایی کرد و جنگنده های نیروی هوایی ارتش ایران بر فراز آسمان تهران به پرواز درآمدند.
 

پربیننده ترین خبرها