پاداش 50ميليوني براي دستگيري قاتل سربازان عراقی

پاداش 50ميليوني براي دستگيري قاتل سربازان عراقی
شنبه 7 ارديبهشت 1392 - 20:05

رئيس شوراي بيداري عراق، امروز (شنبه) از اختصاص پاداش 50 ميليون دينار به دستگير كننده قاتلان سه سرباز عراقي در الانبار خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، "احمد ابوريشه" در گفت وگو با "السومريه نيوز" خاطرنشان كرد: قاتلان سربازان عراقي در الانبار بدون مجازات نخواهند ماند و به همين علت پاداش 50 ميليون ديناري براي دستگيري آنها در نظر گرفته ايم.

وي تاكيد كرد كه تجمع و تحصن كنندگان از اين جنايت مبرا هستند و اين جنايت كار گروهي پليد است كه رويكرد و اهدافي غير عراقي دارد.

ابوريشه افزود: عشاير الانبار عاملان اين جنايت را تحت تعقيب قرار خواهند داد و جانيان از مجازات و عذاب آسماني رهايي نخواهند يافت.

 

از سوي ديگر "عبدالملك السعدي" روحاني برجسته اهل سنت عراق، امروز (شنبه) براي برقراري آرامش در عراق، با صدور فتوايي، كشتار سربازان ارتش و پليس عراق را حرام اعلام كرد و از تظاهركنندگان عراقي خواست از ورود نقاب داران به جمع خود جلوگيري كنند.

پنج قبيله عراقي نيز امروز، در اعتراض به كشته شدن سربازان عراقي در شهر رمادي، خروج خود را از تحصن در استان الانبار اعلام كردند و ضمن دعوت ساير قبايل به پايان دادن به تحصن ها، متعهد به تعقيب تروريست هايي شدند كه اين سربازان را هدف قرار داده اند.

 

چند تن از علماي استان صلاح الدين نيز روز پنج شنبه گذشته خواهان اجتناب از هدف قرار دادن نيروهاي امنيتي، ارتش و پليس عراق و تحصن و تظاهرات به صورت مسالمت آميز شدند.

شش عشيره نيز امروز در صلاح الدين، متعهد به اجتناب از هدف قرار دادن نيروهاي ارتش و پليس شدند و تاكيد كردند كه نيروهاي امنيتي متعلق به همه عراقي ها هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها