اینجا عربستان است، ورود خوش‌تیپ‌ها ممنوع!

اینجا عربستان است، ورود خوش‌تیپ‌ها ممنوع!
شنبه 7 ارديبهشت 1392 - 22:54

رسانه هاي جهان، خبر منتشر شده در برخي از مطبوعات كشورهاي حوزه خليج فارس مبني بر اخراج سه جوان اماراتي از جشنواره الجنادريه به علت "خوش قيافه بودن" را دست‌مایۀ طنز و تمسخر سعودی ها قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه ها و شبكه هاي ماهواره اي آمريكايي، انگليسي، فرانسوي و نيز هندي و اروپايي اين خبر را به سخره گرفتند و برخي از شبكه ها به مخاطبان خود مجال دادند تا درباره اين خبر كه از آن به عنوان " جُک فصل" و طنز باور نكردني ياد كردند، اظهار نظر كنند.

برخي از مطبوعات به شيوه اي تمسخر آميز، عبارت " هشدار به جوانان خوش قيافه " را با حروف درشت چاپ كردند، برخي ديگر از رسانه ها هم تیترهایی چون "ورود جوانان خوش قيافه به عربستان ممنوع " و " عربستان جوانان خوش قيافه را نمی‌پذیرد"، برای این خبر استفاده کردند.


همچنين بسياري از وبلاگ ها و سايت هاي غربي نيز به اين خبر پرداختند. در اظهارنظرها و "كامنت" هايي كه براي اين خبر نوشته شد، آمده است: "عربستان از جوانان خوش قيافه استقبال نمي كند" و اشخاص خوش قيافه بايد از رفتن به عربستان خودداري كنند تا از اين كشور اخراج نشوند.
برخي از سايت ها و پايگاه هاي اينترنتي نوشتند: جواناني كه خوش سيما و خوش قيافه هستند، بايد چهره هاي خود را با برقع بپوشانند، برخي ديگر از سايت ها در صحت اين خبر تردید؛ و اعلام كردند كه اين تصميم، عجيب‌ترين تصميمي است كه در جهان گرفته شده است.


گفتنی است، مطبوعات كشورهاي حوزه خليج فارس به تازگی خبري را منتشر كرده بودند كه بر اساس آن، مسئولان غرفه امارات در جشنواره ملي ساليانه ميراث و فرهنگ الجنادريۀ عربستان، بنا به خواسته پليس ديني این کشور، سه جوان اماراتي را به علت خوش سيما بودن و از بيم به گناه افتادن يا فریفته شدن زنان بازديد كننده از اين غرفه، از اين جشنواره اخراج كرده اند.

پربیننده ترین خبرها