واکنش جهاد اسلامي به تجاوزات امروز صهيونيستها

واکنش جهاد اسلامي به تجاوزات امروز صهيونيستها
يکشنبه 8 ارديبهشت 1392 - 19:50

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي حملات امروز رژيم صهيونيستي به نوار غزه را محکوم کرد و اين رژيم را مسؤول پيامدهاي تجاوز به غزه دانست.

"خضر حبيب" روز يكشنبه در گفت وگو با شبكه العالم تصريح كرد: تجاوزهای رژيم صهيونيستي به ملت فلسطين حتي در طول مدت آتش بسی که با میانجی‌گری مصری‌ها صورت گرفت متوقف نشد و اين رژيم به ارتکاب جنايت عليه فلسطينيان ادامه داد که جدیدترین آن حمله امروز صبح جنگنده‌های دشمن صهیونیستی به مواضع گروهان‌های قدس وابسته به جنبش جهاد اسلامي است.
خضر حبيب رژيم صهيونيستي را مسؤول كامل پیامدهای اين حمله تجاوزکارانه دانست و گفت: جنبش جهاد اسلامی در مقابل این حملات دست بسته نخواهد ایستاد و در دفاع از ملت فلسطين حتما پاسخ اين تجاوزات را خواهد داد، و اگر دشمن دست به حماقت جديدي بزند مانند گذشته در برابر مقاومت شکست خواهد خورد.
وي درباره انگيزه هاي دشمن صهيونيستی براي حمله به جنبش جهاد اسلامي اظهار داشت: صهيونيست ها گمان مي كنند موشك هايي كه به سوي آنان شليك شده از جانب جنبش جهاد اسلامي است؛ اما اين جنبش بارها اعلام كرده كه براي حفظ منافع ملت فلسطين و نه به دليل ترس از اشغالگران، به آتش بس پايبند است.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي ادامه داد: دشمن صهيونيستی مانند هميشه به هيچ پيماني پايبند نيست، از اين رو مسؤوليت كامل اين تجاوزگري برعهده صهيونيست هاست و تمامي گروه هاي مقاومت براي دفاع از مردم فلسطين آمادگي كامل دارند.
جنگنده هاي رژيم صهيونيستي صبح امروز (يكشنبه) در سه نوبت، مواضع گروهان‌های قدس را در نوار غزه بمباران كردند. اين حملات خسارت جاني در بر نداشت.
به گفته شاهدان در این حملات مواضع گروهان‌های قدس در خان يونس (جنوب غزه) دو بار هدف قرار گرفت، و یکی از حملات نیز در منطقه‌اي نزديك مرز رفح با مصر صورت گرفته است.
سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي مدعی شده است، اين حملات در پاسخ به موشكي كه روز شنبه به جنوب فلسطين اشغالي پرتاب شد و خسارات و تلفاتي در پي نداشت، صورت گرفته است.
tt-28-11:48

پربیننده ترین خبرها