اساتید دانشگاه سعودی راننده و نجار هستند

اساتید دانشگاه سعودی راننده و نجار هستند
دوشنبه 9 ارديبهشت 1392 - 17:27

یکی از اساتید دانشگاه "محمد بن سعود" در پایتخت عربستان فاش کرد، برخی از اساتید این دانشگاه فاقد تحصیلات و دانش لازمند و حتی برخی از آنها راننده، نجار و بنا هستند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از اساتید دانشگاه محمد بن سعود با ارائه مدارک و اسنادی به سایت عربستانی "سبق" تأکید کرد، مسئولان این دانشگاه ترجیح می‌دهند برخلاف قوانین از نیروی کار خارجی در هیأت تدریس استفاده کنند.
وی که خواست نامش فاش نشود خاطرنشان کرد، درحالی که قرارداد برخی از این اساتید تمام شده و به کشورهای خود بازگشته‌اند هنوز به نام آنها حقوق پرداخت می‌شود.
این استاد خاطرنشان کرد، یکی از اساتید از اتباع کشور چاد است که اقامت خود را به خاطر پدرش گرفته و حق کار در عربستان را ندارد این تبعه چاد در حال تدریس واحد "توحید" به دانشجویان است. یک سوری نیز که شغل اصلی او راننده است به همراه یک تبعه کشور مالی واحد "قرآن" را تدریس می کنند. کارگر یک مؤسسه ساخت و ساز نیز در همین دانشگاه واحد "توحید" را تدریس می کند. یک تبعه مصری نیز که نجار است همین واحد را تدریس می کند.
وی همچنین تأکید کرد: یکی از اساتید، دکتری مصری بود که دو سال قبل قراردادش تمام شد ولی تا این لحظه هنوز برنامه درسی او وجود دارد و به نام او حقوق پرداخت می شود. ولی معلوم نیست که این حقوق به جیب چه کسی ریخته می‌شود.

پربیننده ترین خبرها