روابط تجاري جديد قطر با رژيم صهيونيستي فاش شد

روابط تجاري جديد قطر با رژيم صهيونيستي فاش شد
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 16:25

روزنامه صهيونيستي "كلكيليست" از سفر قريب الوقوع يكي از اعضاي خانواده امير قطر به فلسطین اشغالی براي عقد قراردادهاي جديد تجاري پرده برداشت.

به گزارش روز سه شنبه پايگاه خبري شبكه العالم، حکام قطر از آغاز بیداری اسلامی در کشورهای عربي تلاشهای خود را برای ارتقای روابط با رژيم صهیونیستی افزایش داده اند؛ به صورتیکه هم اكنون روابط سياسي حكام قطر با رژيم صهيونيستي ديگر پنهاني نيست و ابعاد زيادي از تحركات این رژیم – با هماهنگي با قطر- در "ناآرامي هاي و بحران هاي منطقه و روابط آنها با "گروه هاي مسلح" در برخي كشورهاي عربي آشكار شده است.

بحران هايي مانند سوریه كه در جریان آن با نام انقلاب و حمايت از انقلابيون، خون صدها هزار بيگناه ريخته شده ، كشورهايي را ويران و تمدن هايي را نابود كرده است. بحران هايي كه نام انقلاب را يدك كشيده و آغوش خود را براي تكفيري ها و افراطی ها باز كرد تا به نام آزادي ملت ها در زمين فساد، ويراني و كشتار به راه اندازند.

هماهنگي قطر و رژيم صهيونيستي با آغاز بیداری اسلامی بيش از پيش تقويت شده است، در حالي كه هدف از انقلاب ها در کشورهاي عربي سرنگوني رژيم هاي ديكتاتوري حامي استكبار جهاني و رژيم صهيونيستي و حمايت از امت اسلامي به ويژه ملت مظلوم فلسطين در برابر جنايتگري رژيم صهيونيستي بود.

روزنامه اقتصادي "كلكيليست" رژيم صهيونيستي از ديدار قريب الوقوع يكي از اعضاي خانواده امير قطر به فلسطین اشغالی پرده برداشت. به نوشته اين روزنامه اين ديدار در نوامبر آتي به صورت رسمي و علني انجام خواهد شد. هدف از اين ديدار تقويت همكاري با این رژیم در عرصه فناوري اعلام شده است.
به نظر مي رسد هماهنگی ها برای سفر شيخ خليفة بن جاسم آل ثاني رئيس اتاق بازرگاني قطر به فلسطين اشغالي، در حاشيه هشتمين كنفرانس بين المللي اتاق هاي بازرگاني كه چندي پيش در دوحه برگزار شد، صورت گرفته باشد.
اين روزنامه صهيونيستي تصويري از شيخ خليفه از مهم ترين شخصيت هاي محوري در زمينه تجارت خارجي قطر را منتشر كرده كه در حاشيه كنفرانس مزبور با ژنرال "شاحور" ديدار كرده است. اين ديدار با اطلاع شيخ حمد بن جاسم آل ثاني، نخست وزير و وزير امور خارجه قطر، انجام شده بود.

تجارت غير رسمي ميان رژيم صهیونیستی و قطر تاكنون در چارچوب شماري از كالاهاي داراي فن آوري تقريبا فاقد فنآوري پيشرفته بوده است.
به نوشته روزنامه مزبور دولت قطر اكنون قصد دارد با كسب فن آوري هاي پيشرفته از رژيم صهيونيستي و تشويق شركت هاي فنآوري این رژیم به صدور پروژه هاي خود به قطر - به جاي هند و اروپاي شرقي - بخش فنآوري پيشرفته خود را تقويت كند.
روزنامه كلكيليست تاكيد كرد كه برنامه کاری شيخ خليفه در سفر به فلسطين اشغالي طي چند ماه آتي مشخص خواهد شد . به نوشته اين روزنامه صهيونيستي اين سفر شامل ملاقات با مسئولان این رژیم در بخش فنآوري هاي پيشرفته خواهد بود. توافق هاي انجام شده در اين زمينه در ملاقات شيخ خليفه با ژنرال شاحور و با هدف تقويت روابط ميان دو طرف صورت گرفته است.

پربیننده ترین خبرها