ارتباط الجزیره قطر با ربودن پدر بازیگر سوری

ارتباط الجزیره قطر با ربودن پدر بازیگر سوری
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 18:18

بازیگر و هنرمند سوری که پدرش یک ماه قبل در شهر حلب سوریه ربوده شده، تهدید کرد در صورت اثبات دست داشتن "فیصل قاسم" مجری شبکه "الجزیره" قطر، او را به دادگاه‌های بین المللی خواهد کشاند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خانم "رغده" در یک فایل صوتی گفت: رابطه فیصل قاسم با پدرم چیست؟ چرا این همه به خانواده‌ام اهتمام می ورزد.
رغده مدتی قبل پیشنهاد شبکه الجزیره قطر برای میانجی‌گری نزد مخالفان مسلح به منظور آزادی پدرش را رد کرد.
این هنرمند سوری افزود که پدرش همچنان گروگان گروههای تروریستی در سوریه است، و هیچ خبری از پدرش در دست نیست.
وی ادامه داد: پدرم را مانند تمام کشته شدگان جنگ کنونی در سوریه، شهید حساب می کنم .. اقدام باندهای مسلح در ربودن پدر پیرم تغییری در وفاداری من به وطن، رهبری آن و ارتش سوریه ایجاد نمی‌کند؛ و به پیروزی سوریه و ثبات مواضع کشورم ایمان دارم.
رغده خاطرنشان کرد: پدرم بیمار بود، لذا اینکه ربایندگان عکسهای وی را بدون فیلم پخش کردند نشان می دهد حرفهایی که به پدرم نسبت داده شده، نادرست است.
شبکه الجزیره قطر با آغاز بحران و جنگ در سوریه همواره ارتباطی نزدیک و هماهنگ با گروه‌های مسلح و تروریستی و سران آنها داشته و به شدت از جنگ در سوریه جهت براندازی نظام این کشور حمایت کرده است. اطلاع رسانی این شبکه از انفجارهای تروریستی در مناطق مختلف سوریه قبل از وقوع آنها، بارها باعث رسوایی این شبکه و افشای ارتباط آن با گروه‌های تروریستی شده است.

پربیننده ترین خبرها