سید حسن نصرالله: شهدای مقاومت علنی تشییع می‌شوند

سید حسن نصرالله: شهدای مقاومت علنی تشییع می‌شوند
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 07:30

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به ادعاهای مطرح شده از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر شهادت بیش از هزار نفر از نیروهای مقاومت در سوریه گفت، برخی رسانه‌ها درباره تعداد شهدا مزایده به راه انداخته‌اند؛ این در حال است که شهدای حزب الله همواره به صورت علنی تشییع می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دبیرکل حزب الله شامگاه سه شنبه با اشاره به توطئه‌ها برای ضربه زدن به مقاومت لبنان در موضوع سوریه گفت: همه این توطئه ها شکست خورده است و از این به بعد نیز شکست خواهد خورد، این نخستین بار نیست که حزب الله لبنان با جنگ روانی روبرو می‌شود.
سید حسن نصرالله در این سخنان که به صورت زنده از شبکه العالم پخش شد، تأکید کرد: یکی از مسائل دروغی که روی آن تمرکز صورت گرفته و فکر می‌کردند بر حزب الله تأثیر می‌گذارد، ادعای کاروانهای شهدا بود .. برخی از رسانه‌ها به صورت علنی درباره تعداد شهدا مزایده به راه انداختند؛ به ویژه شبکه العربیه و المستقبل که فکر می‌کنند ما دست کم هزار شهید داریم.
وی خطاب به مردم لبنان گفت: شما لبنانیها آیا کسی را می‌شناسید که بتواند هزار یا پانصد یا صد شهید را از خانواده‌هایشان و اهالی محل سکونتشان مخفی کند؟ ما هیچ زمانی شهدای خود را مخفی نکرده و آنان را پس از شهادت تشییع کرده‌ایم.
نصرالله اظهار داشت: هرکدام از برادران ما که شهید شود خانواده‌اش فورا مطلع شده و یک روز پس از آن تشییع می‌شود؛ مطرح شدن این مسأله کار سخیفی بود که به عنوان بخشی از جنگ روانی از آن استفاده شد .. کسانی که از این موضوع صحبت کردند بدون آگاهی دست به این اقدام زدند؛ دروغی به صورت عمدی در اینجا مطرح شده و یک اصل در این زمینه وجود دارد مبنی بر اینکه دروغ بگویید، دروغ بگویید، دروغ بگویید زیرا برخی از مردم شما را باور خواهند کرد.
سید حسن نصرالله تأکید کرد: هرکسی از ما شهید شود، علنی او را تشییع می کنیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها