پیش بینی وزیردفاع درباره پاسخ سوریه به صهیونیستها

پیش بینی وزیردفاع درباره پاسخ سوریه به صهیونیستها
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 13:20

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پاسخ دندان شکن سوریه به تجاوز رژیم صهیونیستی را حق دمشق دانست و تأکید کرد، در این صورت اتفاقات مهمی در منطقه روی می دهد که حتما برنده آن آمریکا و این رژیم نخواهند بود.

"سردار احمد وحیدی" روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با شبکه العالم، در خصوص تجاوز اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به سوریه اظهار داشت: اين حملات به شدت از طرف ما و همه آزادگان جهان و همه كساني كه طرفدار صلح و امنيت هستند محكوم است.
وی افزود: رژيم صهيونيستي با اين كارها و ماجراجويي‌ها نشان مي دهد كه در يك استيصال جدي قرار گرفته است.
سردار وحیدی با هشدار درباره وجود بازی خطرناکی در منطقه خاطرنشان کرد: اگر فرض كنيد سوريه و دولت سوريه اين اقتضای زماني را براي خودش قائل باشد و بخواهد پاسخ دهد، در آن هنگام بايد منتظر باشيم كه در منطقه اتفاقات بسيار مهمي رخ دهد.
سردار وحیدی پاسخ دندان شکن سوریه به تجاوز رژیم صهیونیستی را حق دمشق دانست و تأکید کرد: رژيم صهيونيستي بايد بداند كه بين ملتهاي اسلامي منفور است حتی اگر بعضي از كساني كه در حوزه مسؤوليت در كشورهاي اسلامي با این رژیم سر و سري دارند؛ و صهیونیستها نمي توانند آبروي رفته و آبروي نداشته رژيم صهيونيستي را به آن بازگردانند.
سردار وحیدی اظهار داشت: اگر طرفهای عاقلي در دنيا وجود داشته باشند بايد تلاش كنند رژيم صهيونيستي را از اين حركات بازدارند، در غير اين صورت ممكن است اتفاقات بسيار شدیدی در منطقه رخ بدهد كه در آن زمان حتما برنده آن آمريكايي و رژيم صهيونيستي نخواهند بود.

پربیننده ترین خبرها