استقبال سرد از مفتي ناتو در غزه

استقبال سرد از مفتي ناتو در غزه
سه شنبه 17 ارديبهشت 1392 - 16:57

گردانهاي شهداي الاقصي و العوده با صدور بيانيه اي اعلام كردند، سفر شيخ قرضاوي به غزه، سفري زيانبار و مشوق چنددستگي است به ويژه كه زمان و انگيزه هاي آن مشكوك بوده و ما به چشم ترديد به آن مي نگريم.

به گزارش روز سه شنبه پايگاه خبري شبكه العالم، اين بيانيه افزود: اين سفر با دستور دربار امير قطر انجام شد و در چارچوب سرپوش گذاشتن بر بمباران هوايي حومه دمشق توسط جنگنده هاي دشمن صهيونيستي قرار دارد. 
در ادامه اين بيانيه آمده است: قرضاوي و پيروانش بايد از فلسطين و سوريه حمايت كنند نه اينكه از يك بخش عليه بخش ديگر پشتيباني نمايند. اين در حالي است كه قرضاوي چنين كرد و در واقع مشعل فتنه و تخريب را در دست گرفته است.
بيانيه گردانهاي شهداي الاقصي و العوده با محكوم كردن درخواست قرضاوي از آمريكا براي مداخله نظامي در سوريه تصريح كرد: كسي در غزه و سرزمين شام از قرضاوي استقبال نمي كند چون سفر وي به غزه با موافقت رژيم صهيونيستي انجام مي شود اين موضوع مايه ننگ و حرام است و به چنددستگي مشروعيت مي بخشد. 
يحيي رباح از رهبران فتح گفت: سفر قرضاوي در چارچوب سفرهاي جنجالي به غزه است كه هيچ فايده اي جز تحريك بخشي از ملت فلسطين عليه بخش ديگر ندارد لذا سفري منفي براي فلسطينيان است.
وي با بيان اين كه متاسفانه قرضاوي مفتي پيمان ناتو است؛افزود: چنين سفرهايي مردود بوده و فتح نمي تواند با آن همسو شود چون از نظر فلسطينيان نه تنها مشروع نيست بلكه به ضرر مساله فلسطين است.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها