امام جمعه مسجد قدس صیدا تشریح کرد؛

صهیونیست ها به دنبال تخریب مسجد الاقصی هستند

صهیونیست ها به دنبال تخریب مسجد الاقصی هستند
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392 - 12:30

العالم، صیدا - روحانی لبنانی اقدام رژیم صهیونیستی در ممانعت از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی را مقدمه ای برای تخریب این بنای مقدس و احداث معبد موهوم سلیمان دانست.

 شیخ " ماهر حمود" به شبکه خبری العالم گفت: وقتی رژیم صهیونیستی نظام های حاکم بر کشورهای عربی را دشمن ملت فلسطین و سوریه می بیند، تجاوز و توهین به مقدسات اسلامی را بر خود آسان می یابد.

عالم بزرگ لبنانی و امام جماعت مسجد القدس در شهر صیدا با تاکید بر اینکه ملت های محور مقاومت برای دفاع از مسجد الاقصی و مقدسات آن به زودی علیه رژیم صهیونیستی قیام خواهند کرد،؛ هشدار داد: جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی مقدمه ای برای تخریب آن و ساخت معبد ادعایی سلیمان است، اما دشمن اشغالگر هرگز به این هدف نمی رسد و بی شک مسلمانان از مسجد الاقصی دفاع خواهند کرد.

 

شیخ حمود صهیونیست ها را به بی اعتقادی و بی توجهی نسبت به مقدسات متهم کرد و گفت: اشغالگران با بهره گرفتن از قدرت نظامی و از طریق هدف قرار دادن مقدسات مسلمانان، مسیحیان و حتی یهودیان تنها به طرح ها و اهداف خود می اندیشند.

وی با تأکید بر اینکه حکام عرب، فاقد اراده برخاسته از اسلام، جهاد، شجاعت و مردانگی هستند، اظهار داشت: امروزه همه امیدها به سربازان گمنامی است که در سراسر جهان اسلام به مبارزه با دشمنان می پردازند.

 

امام مسجد القدس در صیدا در پایان خاطرنشان کرد: این مجاهدان به دلیل فراهم نبودن زمینه و امکانات کافی قادر به بیان خواسته هایشان نیستند؛ از این رو ضروری است اعراب با هدف کمک به مسجد الاقصی و بیت المقدس بار دیگر آموزش ببینند.

7-19:14

پربیننده ترین خبرها